امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22870
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۱۵

نماینده استان اصفهان در شورای عالی کشور : همه شهرهای استان اصفهان در اجرای پروژه های عمرانی از مدیریت شهری مبارکه الگو برداری کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث پروژه های عمرانی در شرایط نامساعد اقتصادی کنونی در کل کشور توسط شهرداری مبارکه کار معجزه آسا و خارق العاده ای است که همه شهرهای استان باید از مدیریت شهری مبارکه الگو برداری کنند.
به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمدرضا فلاح در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری مبارکه اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی در کشور و کل شهرداری های کشور، احداث بسیاری از پروژه های عمرانی بویژه بازگشایی معابر و خیابان‌هایی که بیش از چند سال برای مردم معضلاتی را ایجاد کرده بود، کار معجزه آسا و خارق العاده ای محسوب می شود که در مبارکه از طریق توافقات با مالکان انجام شده است.
وی ادامه داد: احداث مراکزی همچون ورزشگاه های روباز و زمین های چمن مصنوعی برای نسل جوان و نوجوان جامعه در بسیاری از محله های مبارکه در حال انجام است که این امر نشاط و امید را در شهروندان و بویژه نسل جوان و نوجوان افزایش داده است.
نماینده استان اصفهان در شورای عالی کشور افزود: پروژه‌هایی که امروز در محله ها و مناطق مختلف شهر مبارکه مورد بازدید قرار گرفت به دست توانمند شهردار و حمایت های شورای شهر مبارکه انجام شده است.
فلاح با قدردانی از فعالیت های مدیریت شهری در شهر زیبا و صنعتی مبارکه با سکانداری شورای شهر و شهردار جوان، پر انرژی و با انگیزه مبارکه گفت: شهروندان از مسئولان و بویژه شهردار و شورای شهر صداقت، راستگویی، تلاش، پشتکار و جدیت می خواهند که بحمدالله این خصوصیات در مجموعه مدیریت شهری مبارکه وجود دارد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دست مریزاد به شهردار مبارکه می گویم که چنین شورای شهر فرهیخته، با سواد و با تجربه ای را در کنار خود دارد و همچنین دست مریزاد به شورای اسلامی شهر مبارکه می گویم که چنین شهردار با تجربه، مدیر و مدبر و با انگیزه و با انرژی و جوان و تحصیلکرده ای را دارند که سکان شهرداری مبارکه را بدست ایشان سپرده اند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top