امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22748
بروزرسانی: جمعه, ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۲۸

پیام تسلیت مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن ایام محرم


 

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، مجموعه مدیریت شهری مبارکه در پیامی فرارسیدن ماه محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش را تسلیت گفت . متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفته و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان قرار گرفت.
بار دیگر محرم از راه می رسد تا عاشقان حق و حقيقت درسوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وشهیدان کربلا عزاداری کنند و درحسرت لبیک به نوای هل من ناصرینصرنی سومین پیشوای شیعیان جهان اشک حسرت بریزند.

فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به همه مسلمانان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه مردم شریف شهرستان مبارکه تسلیت گفته ، امیدواریم از جمله رهروان راستین نهضت حسینی بوده و از تعزیت این ایام برای  بیداری و بصیرت در راه احیای دین خدا بهره می جوییم



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top