امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22744
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۱۸

هیئت امناء مسجد جامع با شهردار مبارکه دیدار و گفت و گو کردند

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، دکتر محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه در دیدار با هیئت امناء مسجد جامع شهر مبارکه به نقش و اهمیت مساجد اشاره کرد و گفت: اگر به دنبال نهادینه کردن اعتقادات ، ارزش ها ، باورهای دینی باشیم باید به مساجد اهمیت فراوانی بدهیم .

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا مبانی اسلامی در باورهای مردم بیشتر از گذشته گنجانده شود و این امر می تواند از طریق مسجد شکل گیرد.

محمد مهدی احمدی با اشاره به اینکه بسیاری از حرکات اجتماعی از مساجد آغاز میشود، گفت : حل اختلافات مردمی و خانوادگی ، رشد آگاهی‎‎های سیاسی در جامعه، مقابله با تهاجم فرهنگی، زنده نگه‎داشتن امر به معروف و نهی از منکر و ... از مهمترین مسائل اجتماعی است که مساجد می توانند در آن نقش آفرینی کنند.

شهردار مبارکه به وظایف مجموعه مدیریت شهری در رسیدگی به امور مساجد شهر اشاره کرد و افزود: از ابتدای دوره نگاه مجموعه مدیریت شهری در مسائل و مسئولیت های اجتماعی نگاهی مثبت بوده و تا حد توان در کنار مساجد خواهیم بود.

وی گفت: مسائل و مشکلات مسجد جامع مبارکه را به صورت جد پیگیری و در صدد رفع آن مشکلات خواهیم بود.

در ابتدای این دیدار که با حضور معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزار گردید تعدادی از اعضای هیئت امناء مسجد جامع به بیان دیدگاهها و مشکلات موجود پرداختند.






 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top