امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22679
بروزرسانی: یکشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۳۶

تصویب بسته تشویقی شهرداری مبارکه در حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت در شورای اسلامـی شهر


به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه با اشاره به اینکه امروزه جوانان به‌دلایل مختلفی از جمله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تمایل کمتری برای ازدواج، فرزندآوری و تعدد فرزندان نشان می‌دهند گفت: مشکل کاهش نرخ جمعیت در کشور، بیشتر امری فرهنگی و برگرفته از تحولات نگرشی به موضوع فرزندآوری و ارزشمندی آن است و باید در این راستا به سیاست‌های جمعیتی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری و قانون خانواده و جوانی جمعیت توجه ویژه نمود.

احمدی با اشاره به اینکه قانون جوانی جمعیت سال گذشته در مجلس شورای اسلامی تصویب و ابلاغ گردیده ، گفت: در این قانون به مواردی همچون پویایی ، جوانی جمعیت ، افزایش نرخ باروری ، رفع موانع ازدواج ،تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند اشاره شده است که همه دستگاهها باید جهت تحقق این امر اقدام نمایند.

وی موفقیت در این طرح را مستلزم همکاری و تعامل همه دستگاهها دانست و خاطر نشان کرد: باید همه دستگاهها با برنامه ریزی و حمایت از جامعه هدف در تحقق سیاست های کلی این قانون گام بردارند.

شهردار مبارکه به تصویب بسته تشویقی شهرداری در حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت در شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: این بسته شامل تخفیف عوارض ساختمان می باشد وبه زوج های جوان و یا افرادی که دارای فرزند شوند تعلق می گیرد.

محمد مهدی احمدی خاطرنشان کرد: زوج های جوان که تاریخ ثبت ازدواجشان در سال جاری باشد از 30 درصد تخفیف عوارض ساختمان بهره مند می شوند.

وی افزود: خانواده هایی که فرزند اول آنان در سال جاری متولد شوند 40درصد ، فرزند دوم 50 درصد و فرزند سوم و بالاتر از 60درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top