امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22307
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۶
به مناسبت هفته ناجا انجام شد ؛

دیدار مدیریت شهری مبارکه با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با حضور در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ، ضمن تبریک این هفته، از زحمات و تلاش‌های این عزیزان در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر نمودند .

در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با تبریک هفته ناجا و گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت ، گفت:  هفته‌ی نیروی انتظامی فرصت ارزشمندی است برای تجلیل از بزرگ‌مردان جان‌برکف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان ، زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

وی  بیان کرد: فراهم ساختن آرامش و امنیت در کنار افزایش ضریب اعتماد عمومی، نشاط و پویایی جامعه بهترین پاداش به این خدمت صادقانه پلیس و ثمره مجاهدت و تلاش شبانه روزی ماموران خدوم انتظامی است.

مهندس محمد ایران پور  با بیان اینکه شهرداری و نیروی انتظامی دو نهادی هستند که به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند؛ گفت: تعامل و همکاری مجموعه شورا و شهرداری با نیروی انتظامی قطعاً رفاه و امنیت اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه همچنین رضایتمندی مردم را هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر خواند و گفت: شهرداری و نیروی انتظامی همسو هستند، در نتیجه تعامل و همکاری این دو مجموعه باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

مهندس ایران پور  با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات صادقانه مجموعه انتظامی شهرستان گفت: آماده هر گونه همکاری با نیروی انتظامی شهرستان برای برقراری امنیت و آسایش در شهر هستیم و از تمام توان و ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات ترافیکی و امنیتی شهر استفاده خواهیم کرد.

سرپرست شهرداری مبارکه نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا به سبزپوشان غیور اظهار داشت: وظیفه داشتیم در این روز با حضور در جمع عزیزان ناجا عرض تبریک و خداقوتی داشته باشیم.

مهندس سید امین اله موسوی افزود: مجموعه مدیریت شهری جدا از نیروی انتظامی نیست و در کنار یکدیگر بخصوص در حوزه ترافیکی و حفاظت مدیریت شهری درحال خدمت به همشهریان هستیم.

وی با بیان اینکه بدون همکاری و هماهنگی مجموعه پلیس راهور، اجرای بسیاری از پروژه‌های شهری امکان‌‌پذیر نیست خاطرنشان کرد: خدمات پلیس در شهر بسیار ارزنده است و اگر یک روز نباشد بسیاری از امور دچار اختلال خواهد شد.

ایشان به تلاش مجموعه شهرداری برای تجهیز شهر به دوربین‌های تصویری به منظور کنترل ترافیک اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین نعمت‌های الهی در کنار سلامتی است و نیروی انتظامی به عنوان ارکان اصلی تامین نظم و امنیت شناخته می‌شود.

سرهنگ  محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان  نیز در این دیدار حضور مسئولان برای عرض تبریک را مایه دلگرمی و قوت قلب ناجا دانست و اظهار کرد: یکی از اصلی ترین اهداف نیروی انتظامی ایجاد امنیت در شان شهروندان است و تعامل بین مدیریت شهری و نیروی انتظامی این هدف را محقق ساخته است، زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.

 در این نشست همچنین برافزایش همکاری‌های دوجانبه در راستای ارتقای خدمات بهینه‌تر به شهروندان برای افزایش رضایتمندی آن‌ها تأکید شد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top