امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22245
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸

شهردار مبارکه : ۱۰ پروژه عمران شهری در مبارکه آماده بهره‌برداری است

شهردار مبارکه گفت: ۱۰ پروژه شاخص عمرانی، خدماتی و شهری در این شهر آماده بهره‌برداری است.


 

سید محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه همزمان با هفته جاری پروژه‌های عمرانی این شهر افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود افزود: برای افتتاح این طرح‌ها بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی بیان کرد: اجرای بازسازی و تجهیز سالن چند منظوره فرهنگسرای غدیر، سالن پلاتو فرهنگسرای غدیر، پارک محله ای غدیر، پارک محله ای پردیس صفاییه، اجرای سیستم پایش تصویری در نقاط مختلف شهر و اماکن عمومی  بخشی از این طرح‌ها است.

شهردار مبارکه ادامه داد: زیباسازی و بهسازی پیاده راه خیابان شهدای جعفرزاده، پیاده رو سازی بلوار آزادگان، بهسازی و اصلاح رفیوژ بلوار میانی الزهرا(س)، پروژه سرمایه گذاری ساخت و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، توسعه سامانه های نرم افزاری و زیرساخت های سخت افزاری بخش دیگری از این طرح‌ها است.

وی گفت: آغاز عملیات اجرایی سه سالن ورزشی در محلات سرارود، شیخ آباد و قهنویه با اعتبار 18 میلیارد ریال و همچنین زیرسازی و آسفالت خیابان شهید همت محله اسماعیل ترخان با اعتبار 7 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی است که در این شهر آغاز خواهد شد.

هاشمی ضمن اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری دوره پنجم شهر مبارکه در راستای ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان و ارتقا سرانه‌های مختلف شهری، خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت شهری امروز اجرای پروژه های کوچک مقیاس و کاربردی به منظور استفاده بیشتر شهروندان است.

وی تصریح کرد: در این دوره هر طرح عمرانی و اجرایی که از نگاه شهروندان دارای اهمیت بود برای مدیریت شهری نیز مهم بود و در اولویت قرار گرفت.

شهردار مبارکه اضافه کرد: افتتاحیه‌ها و رویدادهای بسیاری را در  هفته جاری تقدیم شهروندان خواهیم کرد البته به خاطر شرایط کرونا این برنامه ها بدون حضور شهروندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این هفته پروژه بازسازی و تجهیز سالن چند منظوره فرهنگسرای غدیر و سالن پلاتو فرهنگسرای غدیر،  با صرف ۱۷ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد، افزود: توسعه زیرساخت های فرهنگی و ایجاد بستری مناسب جهت فعالیت هر چه بهتر اصحاب فرهنگ و هنر از اهداف احداث این پروژه است.

 

هاشمی همچنین با اشاره به بهره برداری از طرح توسعه سامانه های نرم افزاری و زیرساخت های سخت افزاری با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال افزود: این پروژه در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات هرچه بهتر به متقاضیان و ارباب رجوع و ایجاد تحول اساسی در ارائه خدمات به شهروندان اجرا شد.

وی با اشاره به احداث پارک محله ای غدیر و پارک محله ای پردیس صفاییه گفت: پارک محله ای غدیر با  اعتبار ۶ میلیارد ریال و در مساحت ۱۵۰۰ مربع و پارک محله ای پردیس صفاییه در مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار مبارکه اظهار داشت: سیستم پایش تصویری در نقاط مختلف شهر و اماکن عمومی نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و با هدف مدیریت بحران، رصد و مدیریت ترافیک، هدایت ناوگان حمل و نقل عمومی و تسهیل مدیریت شهری و ارتقای امنیت اجرا شده است.

وی افزود: پروژه زیباسازی و بهسازی پیاده راه خیابان شهدای جعفرزاده با اعتبار ۷.۵ میلیارد ریال در مساحت ۹۷۵ متر مربع و پروژه پیاده روسازی بلوار آزادگان در مساحت ۲ هزار و ۲۵۰  متر مربع و با اعتبار ۵.۳ میلیارد ریال با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری، مناسب سازی معابر و پیاده روها و تسهیل عبور، افزایش ایمنی و کاهش حوادث احتمالی اجرا شده است.

هاشمی گفت: پروژه سرمایه گذاری ساخت و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی نیز با اعتبار ۸.۵ میلیارد ریال و تعداد ۱۴ عدد تابلو با هدف توسعه بسترهای تبلیغاتی در سطح شهر و زیباسازی فضا و منظر شهری و ایجاد درآمد پایدار اجرا شده است.

به گفته وی،  بهسازی و اصلاح رفیوژ بلوار میانی الزهرا(س) نیز با هدف کاشت گونه های مقاوم، اصلاح سیستم آبیاری و اجرای شبکه آبیاری مکانیزه با اعتبار ۱.۳ میلیارد ریال و در مساحت ۶۷۵ متر مربع اجرا شد.

هاشمی با تأکید بر اینکه شهروندان مستحق دریافت خدمات هرچه مطلوب‌تر هستند، تصریح کرد: امیدواریم در سایه همدلی و هم افزایی، روز به روز شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و افزایش آبادانی شهر باشیم.

 


 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top