امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22214
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۵

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه : تحقق بیش از ۹۲ درصدی بودجه سال 1399 شهرداری

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری مبارکه گفت: ۹۲.۶۳ درصد بودجه ۸۶۲ میلیارد ریالی سال ۹۹ شهرداری مبارکه با تلاش مجموعه شهرداری و افزایش درآمدهای خود کوششی محقق شده است.

سعید باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا افزود: تا کنون بیش از ۴۰ درصد بودجه سال ۱۴۰۰ این شهرداری هم محقق شده است.

وی با بیان اینکه توجه به منابع مالی برای اداره شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است ادامه داد: باتوجه به استانی شدن عوارض ارزش افزوده از سال ۱۳۹۶، شرایط درآمدی دولت و همچنین شیوع کرونا؛ درآمدهای شهرداری از ۱۲۰ میلیارد در اوایل دهه ۹۰ به حدود ۲۰ میلیارد در ابتدای دوره پنجم کاهش یافت، که این خود حکایت از شرایط بسیار سخت شهرداری مبارکه برای اداره شهر دارد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری مبارکه اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصدمنابع درآمدی بودجه شهرداری قبل از دوره پنجم ازقانون ارزش افزوده تأمین می گردیده است.

وی اضافه کرد: ازسال ۱۳۹۶ تاکنون با توجه به استانی شدن این عوارض این رقم در بودجه شهرداری به حدود ۵۶ درصد کاهش یافته است.

باقری با بیان اینکه نقش درآمدهای محلی شهرداری در تأمین منابع بودجه در این دوره نسبت به سنوات گذشته بسیار قابل توجه است خاطرنشان کرد: بطوری که بودجه مصوب شهرداری از ۵۳۵ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۶ با ۱۶/۳۸ درصد تحقق، با تقویت درآمدهای محلی و خود کوششی به ۸۶۲ میلیارد ریال با ۶۳/۹۲ درصد افزایش یافته است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری مبارکه با بیان اینکه در حال حاضر کلیه حقوق و مزایای بیمه پرسنل پرداخت شده و بروز است تصریح کرد: اجرای پروژ ه های عمرانی و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم بعنوان اولویت ما در این دوره قرار داشت.

 

وی با اشاره به اینکه توجه به آیند ه نگری در اجرای پروژ ه های شهرداری مبارکه مورد توجه جدی قرار داشت تاکید کرد: بیشتر کارهای عمرانی و خدماتی این دوره بر اساس نیازسنجی از شهروندان و اولویت بندی آ نها انجام شده است.

باقری گفت: کاهش هزینه‌ها بعنوان یکی از بزر گترین کارهایست که در این دوره تحقق پیدا کرده است.

به گفته وی، شعار عدالت محوری در ارائه خدمات به مردم و پرسنل شهرداری، در این دوره نتایج خوبی در پی داشت و این رویکرد عدالت محوری، باعث کاهش هزینه‌ها شد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری مبارکه افزود: در این دوره جهت کاهش هزینه ها و استفاده حداکثری از ظرفیت ها با فعال سازی واحد امانی و اجرای پروژه‌های مختلف، بهره گیری از توان داخلی در راستای تعمیر و نگهداری ناوگان موتوری ، بازسازی ناوگان اتوبوسرانی ،ساماندهی ماشین آلات سبک شهرداری با بکارگیری خودروهای استیجاری، کاهش هزینه‌های مدیریتی، پیشگیری از هزینه‌های غیر ضرور  ، اقدامات متعددی و موثری انجام و بیش از 200 میلیارد ریال صرفه جویی شده است.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت های موجود و نیروهای بومی و متخصص در این دوره به خوبی مورد توجه قرار گرفت و نیروهای جوان شاغل در مجموعه شهرداری، توانستند به خوبی رشد کنند و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری مبارکه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی اظهار کرد: تجمیع و یکپارچه سازی پرسنل در واحدها و سازمان‌های مختلف که باعث افزایش امنیت شغلی و عدالت محوری در پرداخت‌ها گردید و تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری و سازمان‌های وابسته بر اساس دستور العمل های ابلاغی از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی در این دوره است.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top