امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22201
بروزرسانی: شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۰۱

پیام تقدیر شهردار مبارکه از حضور و مشارکت پرشور و حماسی شهروندان در حماسه ۲۸ خرداد و تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه

مهندس سید محسن هاشمی در پیامی با قدردانی از حضور پرشکوه، حماسی و دشمن‌شکن ملت قهرمان ایران اسلامی و به ویژه شهروندان شریف مبارکه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برای منتخب ملت در ریاست جمهوری و منتخبین شورای اسلامی شهر آروزی موفقیت و توفیق خدمت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

حضور مردم همیشه درصحنه و هوشیار و حماسه آفرین در عرصه انتخابات باردیگر دشمنانی را که خیال شوم و خام انفعال و گسست مردم از انقلاب اسلامی ایران را در اذهان خویش می پروراندند، نا امید ساخت و مهر تاییدی بود بر آرمان های امام راحل(ره) و لبیکی با شکوه بود بر دعوت مقام معظم رهبری(مدظله العالی).

مشارکت در این صحنه  و لبیک گویی به تداوم راه شهدا، سرافرازی از آزمایش الهی است که حضور پرشور در انتخابات تجدید عهدی دیگر بود که بحمدالله مردم شریف ایران به ویژه مردم بصیر و آگاه مبارکه باردیگر خوش درخشیدند و جهانیان متحیرانه آنان را به نظاره نشستند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر ازحضور دشمن شکن شما مردم بصیر، مومن و متدین در انتخابات ۲۸ خرداد ,فرصت را مغتنم شمرده و به تک تک منتخبان محترم  ششمین دوره شورای اسلامی شهر مبارکه تبریک عرض می نمایم . از درگاه ایزدمنان موفقیت، پیشرفت و سرافرازی در سایه امنیت، عزت، سربلندی و پیشرفت ایران عزیز اسلامی را آرزومندم.
 

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top