امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22200
بروزرسانی: پنج شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۳۱

دعوت شهردار مبارکه برای حضور پرشور و حداكثری شهروندان در انتخابات 28 خرداد


 

شهردار مبارکه در پیامی از عموم شهروندان برای شرکت و حضور گسترده و آگاهانه در سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر دعوت کرد.

 

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن و الرحیم

شرکت در انتخابات سهیم شدن در یک حماسه بزرگ است که با حضور اقشار مختلف مردمی شکل میگیرد و در دفتر تاریخ ماندگار میشود. 28 خردادماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است . 

این ملت بزرگ تاکنون در برهه ها و مقاطع مختلف و حساس انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه خود، دست رد به سینه دشمنان زده و همه فتنه گری ها را خاموش کرده و حالا در  28 خرداد ماه در شرایطی پای صندوق های اخذ رای حاضر خواهند شد که هجمه دشمنان بیش از هر زمان نمود یافته است تا به زعم خود با فشار حداکثری آنها را از صحنه به در کنند که به مدد الهی با حضور حداکثری مردم، امید همه دشمنان باز هم ناامید خواهد شد.

اینجانب از تمامی شهروندان آگاه، فهیم و همیشه درصحنه دعوت می کنم تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر خلق کنند و عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

 

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top