امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22196
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۱۹

آتش زدن وسایل بازی کودکان در پارک محله 10 صفائیه مبارکه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه گفت: آتش‌سوزی وسایل بازی پارک محله ۱۰ صفاییه این شهر، عمدی بوده است.

کیومرث مختاری با بیان‌اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که این آتش‌سوزی توسط فرد یا افرادی با استفاده از بنزین و مواد آتش زا انجام شده است، افزود: بامداد امروز وسایل بازی پارک محله١٠ صفاییه شهر مبارکه دچار حریق شد که آتش‌نشانان با تلاش بی وقفه خود، آن را مهار کردند.
وی با بیان‌اینکه ۵ تا ۶ حریق مشابه در ماه‌های گذشته در این شهر رُخ داده است، خاطرنشان کرد: رسیدگی فوری به این مساله توسط مسوولان که در فضای مجازی نیز بعنوان مطالبه جدی شهروندان مطرح شده، ضروریست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه گفت: این وسایل و تجهیزات، جزو اموال عمومی و برای رفاه و آسایش شهروندان و بازی و سرگرمی بچه‌ها ایجاد شده است و چرا کسی باید اینها را آتش بزند.

وی با اشاره به اینکه  دلیل وقوع این آتش‌سوزی بطور جدی در دست بررسی است و بطور قطع با فرد یا افراد خاطی برخورد خواهد شد، افزود : این آتش سوزی بامداد روز دوشنبه 24 خرداد از سوی عوامل ناشناس در پارک محله ۱۰ صفاییه مبارکه رُخ داد و در جریان آن تعدادی از وسایل بازی و کفپوش‌های پارک در آتش سوخت.

گفتنی است جدا از این اتفاق ، هر روز شاهد تخریب اموال عمومی و پارکها توسط برخی افراد معلوم الحال در شهر هستیم . تخریب مبلمان پارکها ، سرقت دریچه ها ،سطل های زباله آهنی ، کابل های برق  ، آتش زدن فضای سبز و  …همه از نمونه های ناهنجاری های اجتماعی دیده شده در مواجه با فضاها و اموال عمومی است .


 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top