امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22172
بروزرسانی: شنبه, ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۵

اجرای رمپ دسترسی و فوندانسیون قسمت شمال شرقی مجموعه حسینیه مرکزی مبارکه

سید محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، با اشاره به عملیات اجرایی پروژه حسینیه مرکزی مبارکه افزود: فوندانسیون قسمت شمال شرقی مجموعه شامل ۸۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۸۵ تن آرماتور بندی،۱۲۰۰ تن  بتن ریزی فوندانسیون اجرا شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده پروژه حسینیه مرکزی مبارکه ادامه داد: ۲۷۰ مترمربع قالب بندی، ۲۵  تن  آرماتور بندی ، ۱۸۰ تن بتن ریزی برای اجرای ستون‌ها و دیوارهای برشی انجام شده است.

شهردار مبارکه اظهار داشت:۱۷۴ مترمربع قالب بندی، ۶۰  تن آرماتور بندی، ۱۵۰ تن  بتن ریزی  نیز برای اجرای رمپ دسترسی به زیرزمین مجموعه به طول ۲۴ متر  و عرض ۸ متر محقق شده است.

وی با اشاره به دیگر  امور در دست اقدام شهرداری در مجموعه حسینیه مرکزی مبارکه خاطرنشان کرد: سقف زیرزمین قسمت شمال شرقی این مجموعه نیز با مساحت ۷۰۰ مترمربع در دست احداث است.

هاشمی با بیان اینکه مجموعه حسینیه مرکزی مبارکه در سه طبقه احداث می شود، اظهار کرد: طبقه زیرزمین شامل پارکینگ، سرویس بهداشتی، آشپزخانه صنعتی و چهار دستگاه آسانسور می باشد.

وی با بیان اینکه طبقه همکف این مجموعه با سه هزار متر مربع فضای بدون ستون برای حرکت دسته های عزاداری در نظر گرفته شده است، افزود: چهار فضای آموزشی در چهار ضلع طبقه بالای حسینیه شامل کتابخانه، سالن مطالعه خواهران و برادران، کودکان، سالن اجتماعات، مشاوره و کلاس های آموزشی احداث می شود.

شهردار مبارکه با تقدیرو تشکر از همکاری و مساعدت اعضای شورای اسلامی دوره پنجم، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان،  هیات امناء ، امام جمعه محترم شهرستان و شرکت فولاد مبارکه در اجرای این پروژه ، افزود : امیدوارم با کمک و دعای خیر مردم عزیز مبارکه بتوانیم در زمینه توسعه و آبادانی این شهر قدم های مفید و موثری برداریم.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top