امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22161
بروزرسانی: یکشنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۲
معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه :

سرقت و تخریب تجهیزات شهری در پارک‌ها و معابر، مدیریت شهری را با مشکل روبرو کرده است


 

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه گفت: سرقت  و تخریب تجهیزات شهری در پارک‌ها و معابر عمومی، مدیریت شهری را با مشکل روبرو کرده است.

سعید باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا افزود: متأسفانه در چند ماه اخیر سرقت از تجهیزات شهری، اماکن عمومی و دکل‌های روشنایی در معابر و پارک‌ها، شهرداری را با مشکل مواجه کرده است.

وی تاکید کرد: وظیفه شهرداری ساخت و نگهداری فضای سبز و تفریحی برای شهروندان است و تأمین امنیت آن وظیفه سایر دستگاههاست زیرا شهرداری ابزار این کار را ندارد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه اضافه کرد: از شهروندان محترم درخواست می کنیم تا در صورت مشاهده هرگونه خسارت و صدمه زدن به اموال عمومی سریعاً موضوع را با نیروی انتظامی و یا مأموران شهرداری در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر شهروندان هستیم تا در حفظ اموال عمومی یاری‌گر شهرداری باشند تصریح کرد: تخریب اموال عمومی جرم محسوب می‌شود و با افراد خاطی برابر قانون و مقررات بر خورد خواهد شد.

باقری گفت: متأسفانه در ماه های  اخیر با سرقت‌های و تخریب زیادی از اموال عمومی در پارک‌ها و معابر شهر توسط برخی از افراد انگشت شمار مواجه هستیم که این مساله هزینه زیادی را به شهرداری تحمیل می‌کند و معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری مبارکه بارها اقدام به تعمیر، بازسازی و جانمایی مجدد آنها نموده است.

وی خاطرنشان کرد: سرقتو تخریب اموال عمومی و وسایل مبلمان بوستان‌ها و کابل روشنایی معابر از جمله مشکلاتی است که شهرداری هزینه سنگینی بابت ترمیم، بازسازی و جانمایی مجدد آنها پرداخت می‌نماید هزینه‌ای که در حقیقت سهم عموم شهروندان است که صرف دوباره کاری امور می‌شود.

شهردار مبارکه با بیان اینکه جبران خسارات ناشی از این کار،  هزینه سنگینی برای شهرداری در پی دارد اظهار داشت: میزان خسارت وارده توسط کارشناسان شهرداری در حال بررسی است ضمن اینکه این موضوع از طریق مراجع ذیصلاح و نیروی انتظامی نیز در حال پیگیری است.

وی به سارقان هشدار داد سرقت و تخریب اموال عمومی جرم محسوب می‌شود و بدون تردید با متخلفان برابر قانون از طریق مراجع قضائی برخورد خواهد شد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top