امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22159
بروزرسانی: شنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۴۷
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه خبرداد؛

برگزاری آزمون تغییر وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری های شهرستان مبارکه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛ سعید باقری، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه گفت: بر اساس مجوزهای دریافتی و بخش‌نامه‌های ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در راستای ساماندهی نیروهای انسانی شرکتی ، آزمون تغییر وضعیت کارکنان شرکتی با مدیریت جامع دفتر امور شهری و شوراها ی استانداری اصفهان به‌منظور اشتغال در مشاغل کار معین در روز جمعه بصورت همزمان در شش شهرستان استان از جمله شهرستان مبارکه برگزار گردید.

باقری  با بیان اینکه یکی از شاخص‌های موردنظر برای تغییر وضعیت کارکنان شهرداری‌ها، برگزاری آزمون تخصصی است، افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ، مقرر شد آزمون مربوطه به‌صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه تصریح کرد: شرکت کنندکان در این آزمون در روز جمعه  به رقابت پرداختند  و افرادی که حائز بالاترین امتیاز کسب‌شده باشند، پس از بررسی سوابق کاری و مدارک تحصیلی و اعلام استانداری اصفهان تغییر وضعیت استخدام می شوند.

باقری افزود:این آزمون در راستای ساماندهی نیروی انسانی متخصص و متعهد در شهرداری ها و بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شده است.

این مقام مسوول گفت: آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری‌های استان با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا بصورت همزان برگزار شده است و داوطلبان همراه با ماسک، مواد ضدعفونی کننده و خودکار شخصی در جلسه حضور یافته اند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top