امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22156
بروزرسانی: سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۴
بمناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات انجام شد؛

مراسم تجلیل از پرسنل حوزه روابط عمومی شهرداری مبارکه و سازمان های وابسته

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛  به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات با حضور شهردار مبارکه ،معاونت توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران شهرداری از پرسنل حوزه روابط عمومی شهرداری مبارکه و سازمان‌های وابسته تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مهندس سید محسن هاشمی شهردار مبارکه ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی در سازمان‌ها نقش یک بازوی مشورتی دارد که این فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا خدمات و وظایف خود را به‌درستی به مردم اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده کند.

وی  روابط عمومی را محور توسعه در هر سازمان و نهاد تلقی کرد و بیان داشت: جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در توسعه ارتباطات بر کسی پوشیده نیست و بر همین اساس تقویت و ارتقاء دانش ارتباطات نیز در جامعه اصلی مهم محسوب می‌شود.

شهردار مبارکه ضرورت آموزش مستمر کارکنان روابط عمومی شهرداری را مورد تأکید قرارداد و با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها منجر به هویت بخشی سازمان خود می‌شوند ابراز داشت: روابط عمومی در پیکان اطلاع‌رسانی سازمان مربوطه قرار دارد بنابراین می‌تواند چشم‌انداز بلندمدت مجموعه خود را ترسیم کند.

مهندس هاشمی با اشاره به پیشرفت‌ها و بهبود عملکرد روابط عمومی شهرداری مبارکه، این مجموعه را زنده، فعال و پویا توصیف کرد و از زحمات و تلاش‌های کارکنان روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد.

سجاد کیانی مدیر روابط عمومی شهرداری مبارکه  نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و عملکرد  حوزه روابط عمومی شهرداری ارائه داد . در پایان این نشست از پرسنل حوزه روابط عمومی با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی به عمل آمد.

 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top