امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22151
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۹
در شانزدهمین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان صورت گرفت؛

تجلیل از روابط عمومی‌های موفق در استان/ اهدای تندیس رتبه عالی جشنواره به شهرداری مبارکه

در شانزدهمین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان اصفهان از شهرداری مبارکه به عنوان رتبه عالی توسط استاندار اصفهان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ 27 اردیبهشت به‌عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در ایران نام‌گذاری شده است. در همین راستا آیین شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی همراه با معرفی و تجلیل از روابط عمومی‌های موفق در استان در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

حمیدرضا غزنوی دبیر این جشنواره گفت: جشنواره در 9 شاخه بررسی و ارزیابی شد که از نوآوری و فعالیت‌های پیشرو، برنامه‌ریزی و ارزیابی اثربخش، تحقیق و پژوهش، اطلاع‌یابی ، روابط عمومی دیجیتال، ارتباطات رسانه‌ای، محتوا سازی، رویداد پردازی، مسئولیت‌های اجتماعی از آن جمله بوده است.

۱۳۹ اثر در بخش خلاق، عالی، برتر و دیپلم افتخار به این جشنواره ارسال شد که از این بین ۲۹ اثر توانستند تندیس این جشنواره را دریافت کنند.

عباس رضایی استاندار اصفهان هم در آیین اختتامیه این جشنواره با تبریک روز ملی ارتباطات به نقش مهم روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی اشاره کرد و خواستار حضور پررنگ رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در انتخابات پیش رو برای جذب مشارکت بیشتر شد.

وی بر نقش روابط عمومی‌ها در افزایش مشارکت مردم تاکید و بیان کرد: روابط‌عمومی‌ها باید جایگاه واقعی خود را شناخته و به افراد جامعه نیز بشناسانند.
استاندار اصفهان همچنین تصریح کرد: فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی باید به امر خطیر امیدآفرینی در جامعه پرداخته و سطح باور و نشاط اجتماعی را افزایش دهند.
رضایی با اشاره به اینکه استان اصفهان  از برخی جهات عقب است و باید با همدلی و پرهیز از حاشیه سازی موجبات ارتقای آن را فراهم کرد، اظهار داشت: فعالان عرصه ارتباطات باید در راستای تهییج افکار عمومی بکوشند.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا ، روی افکار عمومی کم کار شده است و روابط عمومی‌ها با درک صحیح شرایط امروز جامعه باید اقدامات لازم را در حوزه‌های مختلف انجام دهند.
استاندار اصفهان همچنین بر لزوم ارتقا سطح سواد رسانه‌ای در جامعه تاکید کرد و گفت: فضای مجازی برای روابط عمومی‌ها در راستای معرفی فعالیت های و اقدامات واحدهای زیر نظرشان، فرصت مناسبی است.












 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top