امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22147
بروزرسانی: شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹
شهردار مبارکه خبر داد:

اجرای سیستم یكپارچه اتوماسیون مالی و اداری در شهرداری مبارکه

شهردار مبارکه در جلسه کمیته اجرایی که با حضور مسئولین مدیریت شهری برگزار شد، از اجرای سیستم یکپارچه اتوماسیون مالی و اداری در این شهرداری به‌منظور کاهش بروکراسی و تسریع در روند امور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ مهندس سید محسن هاشمی گفت: توسعه سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری‌ها، تسهیل‌کننده تحقق اقتصاد مقاومتی در فرآیند داخلی این سازمان ها می‌باشد و تثبیت سیستم‌های الکترونیکی و حرکت به سمت حذف فعالیت‌های فیزیکی نویدبخش آینده‌ای روشن در عملکرد رو به رشد نهاد خدمات رسان مذکور درزمینهٔ کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفی خدمات خواهد بود.

وی اضافه کرد : از عمده اهداف توسعه و یکپارچه‌سازی سیستم اتوماسیون مالی و اداری در شهرداری مبارکه تکریم ارباب‌رجوع، سهولت انجام مکاتبات درون‌سازمانی، جلوگیری از موازی کاری احتمالی ، ارتباط یکپارچه با نرم افزارهای درآمد ، مالی ،اداری ، انبار و...  است.

شهردار مبارکه بابیان اینکه تاکنون با همکاری و تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۹۰ درصد طرح توسعه و یکپارچه‌سازی پیشرفت داشته است گفت: به دنبال آن هستیم تا این مهم را تا پایان خردادماه در تمامی حوزه‌های مذکور محقق سازیم.

وی  ادامه داد : سرعت بخشيدن به روند امور اداري و مالي ، حفاظت و نگهداري دقیق‌تر از اطلاعات، تسريع در بازيابي اطلاعات موردنیاز و اجراي كامل سيستم جامع اداري مالي از ثمرات اجراي اين پروژه خواهد بود كه خود زمينه‌اي مناسب در جهت پاسخ‌گویی هر چه‌بهتر به مراجعه‌کنندگان شهرداري را فراهم خواهد آورد.

مهندس هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: تحقق دولت الکترونیک با پیاده‌سازی  و یکپارچه‌سازی اتوماسیون ها میسر می‌شود و استفاده بهینه از تکنولوژی های روز یکی از اقدامات ضروری و مفیدی است که شهرداری مبارکه  بر آن تأکید فراوان دارد؛ ضمن آنکه بهره‌برداری از سیستم مذکور، دسترسی شهروندان را به خدمات قابل‌ارائه شهرداری‌ها تسهیل می‌نماید.

همچنین در این جلسه سعید باقری معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه گفت: راه‌اندازی و بهره‌برداری سیستم یکپارچه‌سازی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای تحقق شهرداری الکترونیک و ارتقای بهره‌وری، تکریم واقعی ارباب‌رجوع و تسریع در اقدامات شهرداری جهت ارائه خدمات الکترونیک اتفاق افتاده است.

وی بابیان اینکه اطلاعات یکی از منابع با ارزش واصلی مدیران یک سازمان است و تنها یک سیستم یکپارچه و کارآمد می‌تواند پاسخگوی این نیاز باشد، اظهار داشت :  سرعت‌پایین، وابسته شدن سيستم به افراد و نيز عدم هماهنگي روش سنتي با نرم‌افزارهای مختلف سبب افزايش فراوان خطاهاي انساني و کاهش بهره‌وری می‌گردد.

سعید باقری بابیان اینکه یکپارچه‌سازی و توسعه سیستم اتوماسیون مالی و اداری در شهرداری مبارکه  باعث صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌ها خواهد شد، اظهار داشت: این اقدام دستاورد مهمی برای مجموعه مدیریت شهری محسوب می‌شود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه درباره مزایا و ویژگی‌های مثبت اجرای این طرح  به کاهش قابل‌ملاحظه مکاتبات کاغذی، عملیات خودکارسازی فرآیندهای اداری، ثبت و نگهداری سوابق در حجم کمتر، ایمنی بالا در حفظ اطلاعات پرونده‌ها ، شفاف‌سازی در مراحل گردش اسناد، مدیریت و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان اشاره کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای توسعه این مهم در ابتدای راه قرار داریم تصریح کرد: خوشبختانه بسترهای استفاده از این سیستم‌ها به وجود آمده و هم‌افزایی خوبی در شهرداری برای توسعه این موضوع فراهم‌شده و امیدواریم با بهره‌برداری و استفاده از این سیستم‌ها، تحقق شهرداری الکترونیک را شاهد باشیم.








 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top