امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22131
بروزرسانی: پنج شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۵۴

پیام شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت روز جهانی قدس


 

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

روز جهانی قدس ثمره دوراندیشی‌های امام خمینی (ره) است و نه‌فقط مختص به فلسطین، بلکه روز مستضعفین و اسلام است.نماد وحدت و اقتدار مسلمین در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شريف و فلسطين به شمار مي‏رود؛ روزي که نه‌تنها ملت بيدار و آگاه ايران اسلامي، بلکه تمامي ملت‌هاي عدالت‌طلب، آزادانديش و آزادي‌خواه در اقصي نقاط جهان، انزجار قلبي خود را نسبت به رفتارهاي ضد انساني و جنايات ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستی عليه ملت مظلوم فلسطين، ابراز مي‌دارند. 

هرچند امسال با توجه به شرایط حاکم بر دنیا و کشور عزیزمان ایران ، از برگزاری راهپیمایی های منسجم محروم هستیم ، اما بدون شک شیوه برگزاری مراسم این روز جهانی ذره ای از خواسته مسلمانان جهان در لزوم آزادی قدس شریف و اعلام انزجار و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی کم نخواهد کرد و آزادی خواهان جهان فریادهای کوبنده خود را برای آزادی قدس و فلسطین مظلوم به گوش جنایتکاران عالم خواهند رساند. 

 

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top