امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22114
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۳۴

پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


 

شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه طی پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند .

 در این پیام آمده است : 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 
 

دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) می‌باشد؛ سپاهی که با نثار خون شهدای خود در دوران دفاع مقدس نشان داد حاضر نیست حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

امروز نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، نه تنها مایهِ امنیت و ‌ارامش ملت ایران، بلکه نقطه امید ملت‌های آزادی خواه جهان بوده و در سایه منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت، لبیک گوی حمایت و همراهی مقاومت اسلامی و خیزش ‌های ضد استکباری و ضد صهیونیستی‌،در فراسوی مرزهای کشورمان شده است.

نقش بسزای این نهاد مقدس در حوزه‌های مختلف دفاعی‌، امنیتی‌، فرهنگی‌، سازندگی و محرومیت زدایی در کشور، نشان از عزم راسخ پاسداران غیور این مرزو بوم برای دفاع همه جانبه از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های والای مکتبی و انقلابی دارد.

این‌جانبان ضمن گراميداشت ياد رهبر كبير و بنیان‌گذار انقلاب اسلامي، دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به همه سبز پوشان پرافتخار و حماسه‌ساز سپاه پاسداران شهرستان مبارکه، همه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ و به ملت ايران تبريك و تهنيت گفته، اميد است در سايه اتكال به قدرت لايزال الهي و تحت زعامت مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) اين نيروي مكتبي و مردمي در راستاي تحقق رسالت‌های خويش بیش‌ازپیش موفق و مؤید باشد.

 

سید محسن هاشمی - شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top