امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22102
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ۱۸:۵۴
گزارشی از عملکرد واحد امانی شهرداری مبارکه در سال 1399

اجرای بیش از 350 عملیات رفع نواقص و ایرادات معابر و اماكن عمومی

واحد امانی معاونت خدمات شهری شهرداری مبارکه سال گذشته در قالب بیش از 350 عملیات اقدام به ساماندهی و رفع نواقص و ایرادات معابر و اماکن عمومی سطح شهر نموده است.

به گزارش  پایگاه خبری مبارکه نیوز، در بین واحدهای مختلف حوزه خدمات شهری، عملکرد واحد امانی نقش ویژه‌ای بر عهده دارد. این واحد دارای سه زیرمجموعه تعمیرات و نگهداری ، نقاشی ، جوشکاری است که هرکدام شرح وظایفی خاص هستند.

این واحد که مسئولیت ساماندهی و رفع نواقص و ایرادات جزئی معابر و اماکن عمومی سطح شهر را بر عهده دارد، در سال گذشته اقدامات متعددی را اجرایی نموده است؛ اقداماتی که شاید هرکدامشان در نگاه اول جزئی به نظر آیند، اما از دید شهروندان بسیار مهم و ارزشمند هستند.

واحد امانی شهرداری با توجه به وظیفه اصلی آن یعنی تأمین امنیت عمرانی برای شهر به این نام خوانده می‌شود. تعمیر و نگهداری تأسیسات، تجهیزات و ابنیه از اهمیت بیشتری نسبت به احداث آن‌ها برخوردار است و این واحد انجام کلیه عملیات نگهداری و تعمیرات مربوط به موارد عمرانی سطح شهر را در دستور کار خود دارد و بعد از اجرای پروژه‌های خرد و کلان‌شهری به رفع نواقص جزئی و البته مهم و حساس می‌پردازد.از دیگر محورهای مهم فعالیت این واحد می‌توان به تسهیل در امورات یادشده و صرفه‌جویی در زمان و منابع مالی اشاره نمود.

رفع ایرادات معابر همواره یکی از مطالبات مهم شهروندان محترم است که در این راستا 150 مورد بتون‌ریزی، 230 موردترمیم و اصلاح جداول شکسته،  90موردترمیم چاله‌های نشست کرده در فصل بارندگی و همچنین 50 موردترمیم پل‌های بتنی در دستور کار  واحد امانی شهرداری مبارکه در  سال 1399 قرار داشته است.

واحد امانی طی یک سال گذشته بیش از 400 مورد ساخت، اجرا و نصب انواع تابلوها و تجهیزات ترافیکی را به ثبت رسانده و در بخش تولید سازه‌های بتنی و فلزی مانند کانیو، دال بتنی، پل و انواع دریچه نیز به آمار 1500  مورد رسیده است. همچنین در همین مدت بیش از 1100  مورد نیز خدماتی مانند برشکاری، جوشکاری، اجرای تعمیرات و ساخت قطعات موردنیاز را انجام داده است.

بر اساس این گزارش، در فعالیت‌هایی عمرانی مانند گودبرداری، زیرسازی، شفته‌ریزی، دیوارچینی، پلاستر زنی، گچ کشی، اجرای بلوک فرش به همراه رنگ‌آمیزی ادوات فلزی و چوبی و نقاشی ساختمان نیز درمجموع نزدیک به 3500 هزار مترمربع کار در این مدت انجام‌گرفته است.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top