امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22069
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴

بیش از 2300 تن زباله و نخاله در 10 روز پایانی سال 99 در مبارکه جمع‌آوری شد

شهردار مبارکه گفت: بیش از 2300 تن زباله و نخاله ساختمانی طی 10 روز پایانی سال 99 در سطح شهر مبارکه جمع‌آوری‌شده است.

سید محسن هاشمی در  گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به اقدامات مدیریت شهری مبارکه در خصوص استقبال از بهار، اظهار کرد: شهرداری‌ها یکی از ارگان‌های مهم و فعال در ساماندهی و ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان هستند که نا پاکیزگی‌ها و آلودگی‌ها را از شهر پاک می‌کنند، فضای دل‌نشین و آرامش‌بخش برای شهروندان مهیا ساخته و در جهت افزایش امکانات رفاهی و زیبایی شهر فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به شیوع کرونا از یک سال گذشته تاکنون، تصریح کرد: شهر و شهروندان نیازمند داشتن شورونشاط و آرامش خاطر هستند که متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجادشده؛ این نیاز مهم محدودشده است.

شهردار مبارکه ادامه داد: در همین راستا برنامه‌ها و اقدامات متعددی به‌منظور تغییر چهره شهر و افزایش نشاط شهروندان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: نظافت و شست و شوی خیابان‌ها و پیاده‌روها، کاشت گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی جداول، جانمایی المان‌های نوروزی، اجرای برنامه فرهنگی و هنری به‌صورت مجازی و مرمت آسفالت خیابان‌ها و معابر ازجمله اهم برنامه‌های شهرداری در استقبال از بهار است.

هاشمی  با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری مبارکه اضافه کرد: خط‌کشی ترافیکی بیش از 130 کیلومتر از معابر اصلی، رنگ‌آمیزی بیش از 8 کیلومتر از جداول، تعمیر و نگهداشت شهر، جمع‌آوری زباله، رنگ‌آمیزی گارد ریل ها و شستشو جداول معابر و تابلوها ، لایروبی انهار و نورپردازی سطح شهر ازجمله اقدامات این معاونت است.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی ، لکه‌گیری و آسفالت ترانشه ها در سطح شهر و محلات نیز ازجمله اقدامات معاونت عمرانی شهرداری است که به مناسبت استقبال از نوروز در این شهر انجام شد .

هاشمی با اشاره به اجرای سه جشنواره فرهنگی و هنری هم‌زمان با ایام نوروز در شهر مبارکه افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی در حوزه فرهنگی سه جشنواره " غذای سالم- خانواده سالم" ، "تئاتر خانوادگی نمایشخانه" و "کتاب‌خوانی بهار مهدوی" به‌صورت مجازی در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: اکران تبلیغات فرهنگی و مناسبتی، نصب ریسه ‌پرچم و الوان ، تولید کلیپ و پادکست‌های نوروزی با همکاری هنرمندان شهرستان مبارکه از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی شهرداری در این دوران و به مناسبت ایام نوروز محسوب می‌شود.

وی به حضور اکیپ‌های سازمان آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: آماده‌باش ایستگاه‌ها و نیروی‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی شهرداری مبارکه در شب چهارشنبه پایان سال و استقرار گروه‌های عملیاتی در سطح شهر، چاپ بنر و بروشور هشدار ایمنی در خصوص چهارشنبه پایان سال، استقرار اکیپ عملیاتی سیار و خودروی عملیاتی در اماکن شلوغ و پرتراکم برای امدادرسانی احتمالی و به‌موقع در هفته پایانی سال از دیگر اقدامات شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار است.

هاشمی همچنین با اشاره به اقدامات سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری گفت: کاشت گل‌های فصلی در سطح شهر ، کاشت نهال  و ساخت باکس‌های گل و نصب در سطح شهر و محلات از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در راستای آماده‌سازی شهر برای استقبال از نوروز است.

 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top