امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22066
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۰:۳۴

اقدامات نوروزی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مبارکه

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز با اشاره به اقدامات نوروزی  این سازمان گفت: 20 باکس چوبی گل‌آرایی شده در بلوار نیکبخت حدفاصل میدان مادر تا چهارراه بسیج نصب‌شده است و حدود 40 استند گل و سبدهای ارغوان بافی در راستای حمایت از مشاغل خانگی و صنایع‌دستی توسط هنرمندان بافته شد و در سطح نقاط مختلف شهر مورداستفاده قرار گرفت.

وی بابیان اینکه استندها و سبدهای گل در محل‌ها و نقاط مختلف شهر ازجمله گلستان شهدا ،امامزاده و دیگر  مکان‌های عمومی شهر نصب‌شده است ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا امسال نصب المان‌های شهری به مناسبت عید نوروز در سطح شهر محدودتر شد .

احمدرضا فروتن بابیان اینکه با توجه به شیوع کرونا امکان نصب  المان‌های نوروزی در نقاط مختلف شهر وجود نداشت گفت: امسال یک المان به‌صورت تجمیعی در محل درب شهرداری مبارکه نصب شد و در این زمینه از پتانسیل و ظرفیت‌ها و توان داخلی شهرداری حداکثر صرفه‌جویی و استفاده به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: نصب المان در نقاط مختلف شهر نیازمند هزینه بسیار زیادی بود که با توجه به شیوع کرونا و به‌منظور جلوگیری از تجمع مردم، امکان اجرای آن در نقاط مختلف شهر وجود نداشت  .

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه بابیان اینکه ساخت و نصب المان ، گل‌آرایی و نصب استندهای گل به مناسبت نوروز با حداقل هزینه و معادل یک‌پنجم مبلغ برون‌سپاری آن و با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های شهرداری انجام‌شده است اضافه کرد: نوروز سال گذشته تعداد زیادی المان طراحی و آماده نصب شد اما با توجه به محدودیت‌ها، مسئولان ستاد مقابله با کرونا شهرستان اجازه نصب آن‌ها را به شهرداری داده نشد.

وی بیان کرد: امسال یک محل باهدف فضاسازی کلی برای نصب المان و تقویت روحیه نشاط و شادی مردمی درب شهرداری نصب شد اما سایر فضاسازی‌ها به‌صورت گل‌آرایی در سطح شهر انجام شد .



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top