امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22016
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۵۶

آغاز اجرای طرح استقبال از بهار در مبارکه

معاون خدمات شهرداری مبارکه گفت: به منظور خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء سیما و منظر شهری و افزایش نشاط و شادابی میان شهروندان در آستانه سال نو این شهرداری در قالب طرح استقبال از بهار تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.

داوود ایران پور درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز اظهار کرد: درآستانه ایام نوروز طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در محلات و نقاط مختلف شهر در حال اجرا است.

معاون خدمات شهرداری مبارکه گفت: علیرغم شیوع ویروس کرونا ستاد استقبال از بهار شهرداری به منظور خدمت رسانی به شهروندان و ارتقاء سیما و منظر شهری در آستانه سال نو  تمهیدات ویژه ای اندیشیده است.

وی عنوان کرد: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا اقداماتی برای جلوگیری از عدم شیوع این ویروس از جمله ممنوعیت برپایی چادر در سطح پارکها و بوستان ها و خودداری از اسکان مسافر صورت خواهد گرفت.

معاون خدمات شهرداری مبارکه گفت: از دیگر تمهیدات صورت گرفته شستشو، تعویض و تعمیر مخازن زباله و فرسوده، جمع آوری لاستیک و مواد اشتعال زا، خط کشی ترافیکی معابر، رنگ آمیزی جداول، جمع آوری  نخاله های ساختمانی، رفت و روب کامل مسیرها، حذف آلودگی های بصری، کاشت گل های بهاری ،اکران  المان‌های نوروزی و... است.  

وی افزود: در این طرح حوزه های مختلف شهرداری شامل زیباسازی، عمرانی ،تأسیسات، امور شهری، خدمات شهری، فضای سبز،نقلیه ،آتش نشانی و خدمات ایمنی و حمل و نقل تا پایان اسفندماه جاری نسبت به رفع مشکلات شهری اقدام کرده و سیما و منظر عمومی شهر را برای استقبال از بهار آماده می‌کنند.

ایران پور ادامه داد: ترمیم آسفالت معابر، نصب پایه چراغ‌های روشنایی و رفع خاموشی‌ها، لایروبی نهرها، رنگ آمیزی سرعت گیرها، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و اجرای طرح محله بندی جهت نظافت تمامی نقاط شهر از دیگر اقدامات طرح استقبال از بهار است.

معاون خدمات شهرداری مبارکه در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش کارکنان و کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری بتوانیم شهر را برای فرا رسیدن سال نو آراسته و زیباتر نماییم .

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top