امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21942
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۸:۳۸

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه: مدیریت شهری مبارکه با اجرای پروژه‌ها درنقاط مختلف شهر به دنبال تحقق توسعه متوازن است


 

مبارکه- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: مدیریت شهری مبارکه با اجرای پروژه‌های کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف شهر به دنبال تحقق توسعه متوازن است که به لطف خداوند و تلاش و همت بالای مجموعه و علیرغم مشکلات اقتصادی سنگین و غیرقابل پیش بینی که به کشور تحمیل شده است شاهد روند رو به جلو در اجرای پروژه‌ها هستیم.

دکتر سجاد خالوزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه اظهار کرد: سیاست شورای شهر دوره پنجم توسعه متوازن شهر، توزیع عادلانه خدمات و تصویب بودجه کارشناسی شده بر اساس نیازهای شهروندان در مناطق مختلف و باهدف کسب رضایتمندی مردم است.

وی با بیان اینکه قانون در شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه فصل الخطاب است ادامه داد: قانون مداری و مردم داری از بدو شروع به کار شورا، در دستور کار شورای شهر و شهرداری مبارکه قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه اظهار داشت: شهرداری مبارکه محل مراجعه روزانه مردم است و تلاش کردیم روان سازی خدمات رسانی به مردم در شهرداری انجام شود و در این راستا مصوبات زیادی گذراندیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی قدرت برنامه ریزی را دچار چالش می‌کند، تصریح کرد: در کنار تمامی مشکلات معتقدیم نباید فرصت خدمت به مردم را به راحتی از دست داد و در این مسیر با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال تحقق عدالت اجتماعی و افزایش رضایتمندی هستیم.

خالوزاده با اشاره به اینکه توسعه شبکه فیبر نوری به عنوان یک ضرورت اساسی در شهر است، پروژه احداث تونل ارتباطی شبکه فیبر نوری را به عنوان اساسی‌ترین نیاز برای تامین زیرساخت های شهر الکترونیک دانست و گفت: اجرای این طرح و سرمایه گذاری در آن منجر به درآمدزایی پایدار برای شهرداری می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین ظرفیت‌ استفاده از فیبر نوری سرعت انتقال داده است گفت: موارد دیگر استفاده از این تکنولوژی در شبکه‌های تلفن شهری و بین شهری، شبکه‌های کامپیوتری ،اینترنت پر سرعت و ...  است.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه بیان کرد: برای تحقق شهر هوشمند باید امکانات زیر ساختی را توسعه داد و در این راستا مدیریت شهری در تلاش است تا خدماتی را که در این زمینه به مردم ارائه می دهد به صورت الکترونیک باشد.

به گفته وی پروژه شبکه فیبر نوری مهمترین پروژه در راستای توسعه زیرساخت‌های شهر الکترونیک و ارائه خدمات با کیفیت تر به شهروندان است که این پروژه‌ها بزودی و در دهه فجر با حضور مقامات استانی و کشوری کلنگ زنی خواهد شد.

ایشان به توسعه فضای سبز و تامین زیرساخت های ورزشی در محلات اشاره کرد و افزود :مجموعه مدیریت شهری مبارکه به تأمین و توسعه این زیرساخت ها توجه ویژه داشته و در دهه فجر نیز پروژه زمین های ورزشی چمن مصنوعی در محلات قهنویه، سرارود و دهنو و همچنین پارک های محله صفائیه و قهنویه افتتاح خواهد شد.

خالوزاده با اشاره به اقدامات مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: شورای شهر و شهرداری از زمان اعلام اولین موارد ابتلاء به ویروس کرونا، با حساسیت ویژه‌ای موضوع را دنبال و تمامی اقداماتی را که در جهت پیشگیری و مقابله با این بیماری در حوزه مأموریت این دو نهاد بود، انجام داده‌اند.

وی، تأمین سلامتی شهروندان را دغذغه جدی شورای شهر و عموم جامعه دانست و افزود: برگزاری جلسات با مسئولین بهداشتی شهرستان، ضدعفونی شهر، توزیع بیش از ۱۰ هزار بطری مواد ضدعفونی کننده درب منازل، تبلیغات گسترده فرهنگی، همکاری همه جانبه در اجرای طرح حافظان سلامت، تجهیز و راه اندازی ساختمان قرارگاه حافظان سلامت در شهر از جمله مهمترین اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در این زمینه است.

خالوزاده با بیان اینکه اجرای قطار شهری یکی از ضروریتهای مهم زندگی شهرنشینی است اظهار کرد:  در دوره پنجم مدیریت شهری بیش از 11 هزار و 200 مترمربع از اراضی واقع در طرح قطار حومه‌ای مبارکه-بهارستان با صرف هزینه 16 میلیارد ریال تملک و آزاد سازی شده و با اقدامات و پیگیری‌ها انجام شده به دنبال اجرای این طرح مهم و اثرگذار در شهر هستیم.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top