امروز: شنبه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۲۰ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۳۰ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21797
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸
مهندس هاشمی خبر داد:

مشاركت فعالانه شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در طرح حافظان سلامت برای مقابله با كرونا


 

شهردار مبارکه با تاکید بر اینکه حالت تهاجمی نسبت به بحران پاندمی کرونا باید تداوم داشته باشد، از مشارکت و همکاری فعالانه شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در طرح حافظان سلامت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، مهندس سید محسن هاشمی در خصوص اقدامات پیشگیرانه به منظور قطع زنجیره شيوع ویروس کرونا، گفت: حالت تهاجمی نسبت به بحران پاندمی کرونا باید تداوم داشته باشد. در همین راستا شهرداری مبارکه همکاری نزدیکی با ستاد مقابله با ویروس کرونا در اجرای پروتکل های بهداشتی دارد.

وی به مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در اجرای طرح حافظان سلامت اشاره کرد و بیان داشت: در این طرح که از هفته گذشته آغاز شده و جهت آموزش و شناسایی مبتلایان به شکل محله محور اجرا می شود، مدیریت شهری مبارکه حضوری فعالانه دارد.

مهندس هاشمی با بیان اینکه شناسایی و غربالگری مبتلایان، جداسازی و رهگیری بیماران، مصون‌سازی محلات از طریق ارشاد، اطلاع‌رسانی و آموزش چهره به چهره ، کمک به سالمندان، سالخوردگان و بیماران کرونا در این طرح مورد توجه است، خاطرنشان کرد: کمیته های عملیاتی این طرح شامل ستاد مدیریت کرونا شهرستان، ائمه جمعه و جماعت، نیروی مقاومت بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت است که شهرداری نیز به عنوان یکی از مجریان اصلی این طرح با تمام توان و ظرفیت خود در خدمت ستاد مبارزه با کرونا با هدف مهار این بیماری است.

شهردار مبارکه تاکیدکرد: اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و اقدامات اجرایی در راستای تعطیلی پارک ها و بوستان ها،بازارهای روز، ضدعفونی محل اجتماعات و ساختمان های اداری شهرداری و سازمان های تابعه و سایر موارد ابلاغی کما فی السابق توسط واحد های اجرایی شهرداری باید تا اطلاع ثانوی استمرار یابد.

وی افزود: همچنین سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری می‌بایست نسبت به ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل عمومی ، رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در بین مسافران در ایستگاه‌ها و توسط رانندگان طبق روال گذشته معمول نماید.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top