امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21793
بروزرسانی: شنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳

تجهیز تاکسی های ویژه درون‌شهری مبارکه به کاور محافظ

مسئول تاکسیرانی سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مبارکه گفت: بیش از 100 کاور جداکننده ویژه تاکسی‌های  درون‌شهری مبارکه در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان تاکسی و مقابله با شیوع کرونا بین رانندگان تاکسی توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛  مهدی شرافت با اعلام این مطلب گفت: با توجه به موج سوم بیماری کرونا و ضرورت هرچه بیشتر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمن‌سازی تاکسی‌ها درون‌شهری  فعال در مبارکه ، باهدف صیانت از سلامت رانندگان و شهروندان و با مساعدت شهردار محترم مبارکه بیش از 100 کاور جداکننده به خطوط تاکسیرانی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه سلامتی رانندگان و مسافرین  اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهری است،گفت : حداکثر ظرفیت استفاده مسافر از صندلی عقب تاکسی 2 نفر بوده و ورود مسافر به تاکسی بدون ماسک اکیداً ممنوع است و در صورت مشاهده با راننده متخلف حسب ضوابط رفتار می‌شود.

شرافت از مسافران خواست برای سلامتی خود اگر موردی مشاهده کردند اول اینکه سوار خودرو نشوند و دوم اینکه اگر راننده تاکسی ممانعت می‌کند بلافاصله شماره پلاک تاکسی متخلف را به سامانه 133 تاکسیرانی گزارش دهند.

محسن وکیلی سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مبارکه  نیز ضمن حضور در  پایانه مسافربری گفت: رانندگان حمل‌ونقل عمومی از مشاغل پرخطر در معرض ابتلای ویروس کرونا هستند که رعایت نکات بهداشتی توسط آن‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است و در این راستا و به همت واحد تاکسیرانی این  سازمان  توزیع کاور جداکننده بین راننده و مسافر تاکسی‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او بابیان اینکه در نیمه اول سال نیز بسته سلامت  به تعدادی از رانندگان خطوط تاکسیرانی اهدا شد افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی و کاهش سفرهای غیرضروری بین‌شهری، مسئولان شهری را در کنترل این بیماری همه‌گیر کمک می‌کند.

او با اشاره به برگزاری مستمر نشست‌های کارگروه مقابله با ویروس کرونا در این سازمان گفت: با توجه به همه‌گیری این بیماری، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک از سوی تمامی کارکنان  و رانندگان و ضدعفونی ساختمان مرکزی ، اتوبوس‌ها و پارک‌سوارها انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مبارکه  ضدعفونی مستمر ناوگان ، تحویل ماسک به‌صورت هفتگی به رانندگان، نیروهای خدمات و  پرسنل؛ آموزش و اطلاع‌رسانی لازم در خصوص این بیماری و لزوم رعایت موارد بهداشتی؛ تهیه بسته سلامت برای پرسنل  را ازجمله اقدامات انجام‌شده در این سازمان  عنوان کرد.





 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top