امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21789
بروزرسانی: یکشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۶

تداوم عملیات لایروبی و پاکسازی کانال های دفع آب های سطحی در شهر مبارکه و محلات


 

داوود ایران پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز، با اشاره به اینکه عملیات لایروبی طبق جدول زمان‌بندی از ابتدای فصل پاییز در حال انجام است، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و به دستور شهردار محترم مبارکه به‌منظور پیشگیری و جلوگیری ازآب‌گرفتگی‌های احتمالی در زمان بارندگی بیش از ۲ هزار متر طول جدول و کانیو جهت هدایت آب‌های سطحی در سطح  شهر و محلات اجراشده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در جهت آمادگی در فصل بارندگی اظهار داشت: نصب ۱۳۰ عدد دال بتونی، نصب 32 عدد دریچه بازدید ، جابجایی 70 عدد دال‌های شکسته و ساخت پل فلزی، تعمیر و ساخت دریچه منهول در نقاط مختلف در سال جاری انجام‌گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه افزود: در سال جاری اصلاح ولوله گذاری مسیرهای جمع‌آوری آب‌های سطحی ، لایروبی مسیرها، زیرسازی، اصلاح، کف سازی و لبه گذاری، دیوار گذاری و اصلاح شیب برخی از کانال‌ها انجام‌شده است.

ایران پور ضمن اشاره به کف برداری کانال‌های روباز و روان‌سازی مسیرهای آب‌های سطحی، گفت: تسطیح مسیر دسترسی کانال‌ها، ایجاد خاک‌ریز ایمنی در مسیر روان آب‌های ورودی شهر، تسطیح و ایجاد مسیر دسترسی حاشیه رودخانه و احداث کانال جهت هدایت سریع آب‌های سطحی  از دیگر اقدامات انجام‌گرفته در این خصوص است.
وی افزود: به‌منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در شهر بیش از  پانصد متر لوله‌گذاری انجام‌گرفته است و با کارشناسی‌های انجام‌گرفته مسیرهایی نیز جهت لوله‌گذاری در دست بررسی و اقدامات اولیه قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه با اشاره به لایروبی 4 کیلومتر از مسیر رودخانه فصلی شور ، عنوان کرد: در راستای آمادگی در فصل بارندگی و همچنین روان‌سازی آب باران در بستر این رودخانه فصلی بیش از 350 هزار مترمکعب لایروبی و خاک‌برداری انجام‌شده است.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top