امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21727
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس انجام شد

دیدار مدیریت شهری مبارکه با فرماندهی سپاه شهرستان مبارکه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛ به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با  فرماندهی سپاه ناحیه مبارکه دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر  مبارکه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از حماسه‌سازی‌ها رزمندگان به‌ویژه پاسداران و بسیجیان و یاد و خاطره شهدا و امام راحل از خدمات سپاه و بسیج در بیش از چهل سال عمر انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

شهردار مبارکه در این دیدار با اشاره به اینکه بهره‌گیری از گنجینه دفاع مقدس سندی راهگشا است، گفت: دو نکته ارزشمند در فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ دفاع مقدس وجود دارد، یکی دفاع مقدس گنجینه بزرگ و دیگری راهبردی برای تمام افراد جامعه و بخصوص مسئولان و جوانان است.

وی بابیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، دوران باشکوه و افتخارآفرینی است که الگوبرداری و استفاده از تجارب آن برای موفقیت در موقعیت‌های مختلف و پیشرفت و حل مشکلات جامعه بسیار مؤثر و راهگشا است، بیان داشت: امروز که کشور ما در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار دارد الگوبرداری مدیریتی از دفاع مقدس میزان موفقیت و کارآمدی را  در عرصه‌های مختلف بالا می‌برد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در این دیدار، بسیج را نقطه قوت و تکیه‌گاه امنی برای نظام و مردم جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با حفظ و توسعه روحیه بسیجی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس امروز نیز می‌توانیم در مقابل مشکلات و سختی‌ها ایستاده و به‌عنوان کشوری مقتدر و توانمند در جهان ظاهر شویم.

دکتر خالوزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی افزود: امروز  پاسداران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس در مسیر صدور انقلاب اسلامی به جهان و حفظ حریم امنیت کشور و پویایی فرهنگی و اقتصادی الگوی بارزی از مجاهدت هستند.

سرهنگ پاسدار عطایی فرمانده سپاه شهرستان نیز در این دیدار با خیرمقدم با اشاره به اقدامات انجام‌شده بسیج و سپاه در این سال‌ها به‌ویژه در ایام کرونا از زحمات  مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در راستای خدمت‌رسانی به مردم تقدیر کرد و بر همکاری و تعامل در راستای خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.







 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top