امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21713
بروزرسانی: شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۷

از نفرات برتر پویش مردمی « هر خانه یک خیمه حسینی » تقدیر شد

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ سعید باقری معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه در این مراسم گفت: پویش مردمی هر خانه یک حسینیه، طرحی بود که محرم امسال با توجه به ایامی که با شیوع کرونا دست‌به‌گریبان بودیم و برگزاری مراسم‌های بزرگ و اجتماعات تا حد زیادی سلامت را به مخاطره می‌انداخت شکل گرفت و برگزار شد.

وی افزود :در این طرح که باهدف تقویت روضه‌های خانگی با جمعیت محدود و به شکل خانوادگی و همچنین فضاسازی و سیاه‌پوش نمودن درب منازل ،کوچه‌ها و محلات ایجاد شد، مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت و شاهد برگزاری مراسم‌های کوچک عزاداری در جمع خانواده‌ها بودیم.

باقری با اشاره به اینکه این طرح، ایده مناسبی برای برگزاری ایام سوگواری ضمن رعایت بهداشت فردی و عمومی و توجه به‌سلامت جامعه بود گفت: درواقع هر خانه یک حسینیه، نماد ارادت حسینی و تعهد به‌سلامت جامعه است که امسال با توجه به شرایط کرونایی برگزار شد.

وی ادامه داد :هرچند کرونا، در ابتدای امر، اماواگرهای زیادی در برگزاری آئین سوگواری سیدالشهدا به وجود آورد، اما تدابیر لازم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و راه افتادن پویش‌های بی‌شمار مردمی ازجمله پویش هر خانه یک خیمه حسینی، مسئولیت و تعهد مردم و مسئولان را در قبال پاسداشت ایام سوگواری و ارج نهادن به‌سلامت جامعه را به‌خوبی نشان داد.

گفتنی است پویش مردمی هر خانه یک حسینیه، هم‌زمان با فرارسیدن ما محرم و ایام شهادت امام حسین علیه‌السلام  آغاز و اعضای هر خانه را به عزاداری و روضه‌خوانی در منازل خود و فضاسازی کوچه و محلات تشویق می‌کرد.

 







 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top