امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21690
بروزرسانی: شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۴
معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه:

اجرای خط‌کشی عابر پیاده در چند مسیر پرتردد سطح شهر

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ داوود ایران پور معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه از اجرای خط‌کشی عابر پیاده در چند مسیر پرتردد سطح شهر خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس ایران پور  بیان داشت: خط‌کشی‌های عابر پیاده از مهم‌ترین علائم ترافیکی شهرهاست که آگاهی دادن به رانندگان و عابران پیاده و انضباط دادن به تردد خودروها و پیاده‌ها از مهم‌ترین اهداف آن است که می‌تواند بسیاری از مشکلات و مخاطرات احتمالی را از بین بردارد.

وی گفت: خط سفید عابر خط قرمز قانون است و همه باید بر اساس قوانین به این مهم توجه داشته و رعایت نماییم و بر همین اساس سعی می‌گردد خطوط عابر پیاده را که در برخی مسیرها به‌مرورزمان از بین رفته و یا انجام نیافته بود اصلاح و اجرا گردد.

او ادامه داد : بحث بهسازی خط‌کشی‌های خیابان‌ها ، معابر و مسیرهای عابر پیاده‌ براساس نیازسنجی انجام‌شده در بازدیدهای مستمر از نقاط مختلف شهر انجام‌شده، و در راستای تأمین زیرساخت‌ روان‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی تردد سواره و پیاده و افزایش ضریب ایمنی تردد دنبال می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری افزود : خط‌کشی‌ عابر پیاده در خیابان‌های شریعتی ،فتح المبین ،شهید نیکبخت ،شهیده سلمانی و محلات دهنو،درچه،صفائیه و  قهنویه ازجمله مواردی است که توسط واحد ترافیک معاونت خدمات شهری تاکنون انجام پذیرفته است.

ایران پور گفت: رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری محدوده مدارس، شست‌وشوی خطوط عابر پیاده، کنترل و رفع نواقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی ، نظافت و پاکیزگی به‌ویژه محیط اطراف مدارس، نصب و افزودن مخازن زباله در معابر منتهی به مدارس، تعمیرات عمرانی موردنیاز در محدوده مدارس ازجمله جدول و پیاده‌رو،ساماندهی و حذف موانع به‌ویژه موانع خطرناک در مسیر تردد دانش آموزان، ساماندهی و تکمیل تابلوهای ترافیکی در مسیرهای منتهی به مدارس ازجمله اقداماتی است که توسط حوزه خدمات شهری به مناسبت بازگشایی مدارس در سطح شهر  انجام گرفت.

 













 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top