امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21648
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴

مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مبارکه برگزار شد

در مراسمی به مناسبت  17 مرداد روز خبرنگار و با حضور نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار و شهردار مبارکه از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان مبارکه تقدیر شد .

خبرنگاران و اصحاب رسانه از تلاشگران جامعه‌اند که با امکانات اندک، رسالت کلیدی خود را در جامعه به انجام می‌رسانند. هفدهم مردادماه سال 1377 محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف به شهادت رسید. روز 17 مرداد در تقویم کشورمان به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، شهردار مبارکه  در این مراسم با گرامیداشت و تبریک روز خبرنگار به‌تمامی فعالین عرصه قلم و خبرنگاری، ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌های اصحاب رسانه گفت : خبرنگار رابط بین مردم و مسئولان و چشم بینای جامعه است، اگر جامعه بهتری می‌خواهیم باید از همه ظرفیت‌های آن استفاده کنیم.

مهندس سید محسن هاشمی بابیان اینکه خبرنگاران گوش شنوا چشم بینا جامعه و پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند افزود: با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترده شدن شبکه‌های اجتماعی ، هر شخصی با انتشار هر موضوعی در شبکه‌های مجازی خود را یک خبرنگار قلمداد می‌کند و این موضوع وظیفه خبرنگاران واقعی را دوچندان می‌کند. خبرنگاران ماکسانی هستند که حرمت قلم را همیشه نگه‌داشته و در مسیر رسالت خویش قدم برمی‌دارند.

وی اظهار کرد : خبرنگاران بازوی توانای مدیریت شهری هستند که می‌توانند راهنمای مسئولین بوده و به‌عنوان اتاق فکر مسئولین عمل کنند و ایده‌ها را انتقال داده و در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر به مجموعه مدیریت شهری کمک شایانی نمایند.

شهردار مبارکه به نقش تأثیرگذار اطلاع‌رسانی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر ارتباط و تعامل خوبی با رسانه‌ها داشته‌ایم و این روند نیز در آینده به‌منظور انعکاس هر چه‌بهتر فعالیت‌های صورت گرفته در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان ادامه خواهد داشت.

وی  بابیان اینکه انعکاس خدمات شهرداری برای شهروندان یکی از ضرورت‌های کار ما به شمار می‌آید، بر لزوم همکاری متقابل فعالین حوزه رسانه شهرستان و مجموعه شهرداری تأکید کرد.

در این مراسم خبرنگاران به طرح مشکلات و دغدغه‌های خود در این حوزه پرداختند و در پایان از  زحمات  خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.
























+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top