امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21597
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲

قدردانی شهردار و معاونت توسعه مدیریت و منابع از تلاش کارکنان شهرداری مبارکه به مناسبت روز شهرداریها

روز گذشته شهردار مبارکه به همراه  معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری  با حضور در واحدهای مختلف شهرداری ،ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان ، 14 تیرماه  روز گرامیداشت شهرداری‌ها  را به آنان  تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ مهندس هاشمی شهردار مبارکه در این دیدارها نام‌گذاری ۱۴ تیر به‌عنوان روز شهرداری‌ها را فرصتی برای پاسداشت تلاش کارمندان، مدیران و نیروهای زحمت‌کش دانست که برای خدمت به مردم و حل مشکل شهروندان در تمامی ساعات شبانه‌روز، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی  اظهار داشت: شهرداري افتخار دارد که بهترين نيروها، کارکنان و به‌ویژه بهترين کارگران را در اختيار دارد و شهري که مردم با آسودگي خاطر در آن زندگي می‌کنند به‌واسطه زحمات شبانه‌روزی شما عزيزان است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در موضوعات مختلف من‌جمله مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹، بیان داشت: تلاش کارکنان ایثارگر شهرداری در کنار جان‌فشانی کادر درمانی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا از اولین ساعات اعلام شیوع این بیماری تا به امروز ستودنی و قابل‌تقدیر است و تلاش شما و خدمت به مردم مصداق عبادت است.

سعید باقری معاونت توسعه مدیریت و منابع نیز با تبریک این روز به‌تمامی تلاشگران عرصه مدیریت شهری، از تلاش‌های کارکنان شهرداری مبارکه در حوزه های مختلف که با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به عموم شهروندان موجب رشد و پیشرفت شهر می‌شوند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و از خداوند منان توفیق روزافزون توأم باسعادت و بهروزی را برای این زحمتکشان خواستار شد.





















 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top