امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21596
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۰۷:۵۸

دیدار جمعی از مسئولین شهرستان با شهردار مبارکه به مناسبت گرامیداشت روز شهرداریها

خبر تکمیلی ...
جمعی از مسئولین شهرستان مبارکه با حضور در شهرداری مبارکه ،14 تیرماه روز شهرداریها را به مهندس هاشمی شهردار مبارکه تبریک گفتند .

در تقویم رسمی کشور چهاردهم تیر ماه به عنوان روز شهرداری ها نامگذاری شده است. هدف از این نامگذاری ، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری ها ، هم افزایی و افزایش همدلی  و تعامل مردم  با مدیریت شهری و اطلاع رسانی در راستای آشنایی با رویکردها ، سیاست ها و برنامه های کشور در ارتباط با مدیریت شهری می باشد .

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، جمعی از مسئولین شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز شهرداریها و دهیاریها ، با حضور در دفتر کار شهردار مبارکه ، بزرگداشت این روز را به ایشان و همکاران مجموعه شهرداری تبریک و تهنیت گفتند .

در این دیدار که روز شنبه مورخ ۱۴ تیر ماه جاری انجام شد ، آقای هدایت فرماندار شهرستان مبارکه ضمن تبریک این روز ، شهرداران را از خادمان واقعی مردم معرفی نمود و آسایش و آرامش شهروندان مبارکه را نتیجه زحمات و خدمات شهردار و مجموعه خدوم شهرداری دانست.

مهندس هدایت اظهار کرد:مدیران اجرایی شهرداری کاری بسیار خطیر و سنگینی را بر دوش دارندو آرزومندیم با درایت و همکاری جمیع کارکنان، بتوانند رسالت خویش را در خدمت به شهروندان شریف به انجام برسانند.

نماینده شهرستان  در مجلس شورای اسلامی ، نامگذاری ۱۴ تیر ماه را به عنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها ، فرصتی مغتنم برای پاسداشت خدمات کسانی دانست که بدون منت و با تمام توان و تلاش به فکر مرتفع نمودن کمبودها و ارتقاء سطح رفاه و آسایش مردم هستند ، و اذعان داشت که اجر و پاداش واقعی این خدمتگزاری را فقط از خداوند منان و نتیجه رضایت مردم می توان انتظار داشت .

دکتر پروین صالحی گفت :در دوران کرونایی ، فعالیت شهرداری ها پیچیده تر شد و شهرداری های شهرستان اقدامات موثری را در زمینه مبارزه با شیوع این ویروس انجام دادند .

امام جمعه شهرستان نیز در این دیدار ضمن تبریک روز شهرداریها گفت: خدمت به مردم توفیق و عبادت بزرگی است که خداوند متعال آن را به شما عنایت کرده که می بایست برای جلب رضایت خداوند ، ائمه اطهار و مردم و همکارانتان گام بردارید .

حجت الاسلام و المسلمین موسوی ضمن قدردانی از مجموعه اقدامات و فعالیت های شهرداری مبارکه در عرصه های مختلف ، گفت :برای کلیه خادمان مجموعه شهرداری آرزوی توفیق بیشتر خدمتگزاری به مردم دارم و امیدوارم همه در ظل الطاف الهی موفق و موید باشند.

مهندس هاشمی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مسئولین محترم شهرستان از خدمات همکاران خود در مجموعه شهرداری قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال، همت خادمان شهر، همیاری اعضای محترم شورای شهر  و مسئولین شهرستان و با سرلوحه قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب  بتوانیم اتفاقات خوبی را برای همشهریان خود رقم بزنیم و آسایش و رفاه عمومی را برای همگان فراهم کنیم.











 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top