امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21580
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۴ تیر ۱۳۹۹ ۰۹:۰۴

دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛هم‌زمان با هفته قوه قضائیه شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به همراه معاونین و مدیران شهرداری با مسئولان قضایی شهرستان دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای قوه قضائیه از زحمات قضات و کارکنان قضایی شهرستان قدردانی کردند.

مهندس هاشمی شهردار مبارکه در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر حادثه هفتم تیر و شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش و نکوداشت هفته قوه قضائیه گفت : قوه قضائیه حافظ امنیت و آرامش مردم است .

شهردار مبارکه خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف نمود و افزود : مسئولان دستگاه‌های قضایی تلاشگران عرصه عدالت هستند و وجود تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب آرامش و آسایش در جامعه خواهد شد.

وی گفت: همکاری‌های بسیار نزدیک مجموعه دادگستری شهرستان با شهرداری در راستای اجرای قانون بسیار اثرگذار بوده است و همواره این دو مجموعه کمک‌حال هم برای احقاق حقوق مردم بوده‌اند.

هاشمی  در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه‌ی دادگستری شهرستان بیان داشت: امیدواریم که خداوند همواره توفیق خدمت‌رسانی به مردم را به ما عطا کند و همه‌ی ما را در مسیر عدالت بی‌بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.

هدایت اله عباسیان رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز  در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و قدردانی از زحمات ، تعامل و همکاری رئیس دادگستری و دادستان شهرستان با شورای اسلامی شهر و شهرداری اظهار داشت : مجموعه شورا و شهرداری در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل‌وفصل معضلات این شهر انجام خواهند داد .

وی بابیان اینکه هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا اظهار داشت: یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت‌گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که مسئولان و کارکنان دستگاه قضا انجام می‌دهند.

گفتنی است در این دیدار ابوالحسنی زارع رئیس دادگستری و حجت الاسلام محرابی دادستان شهرستان مبارکه نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار  مبارکه ، از همکاری و تعامل بسیار خوب مجموعه شهرداری  و شورای اسلامی شهر تقدیر وتشکر کردند .همچنین در این دیدارها پیرامون برخی مسائل و مشکلات شهر نیز تبادل‌نظر صورت گرفت.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top