امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21516
بروزرسانی: یکشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۰۹

سالن ورزشی چندمنظوره محله شیخ‌آباد کلنگ زنی شد

همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) کلنگ زنی سالن ورزشی محله شیخ‌آباد با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی محله شیخ‌آباد پیش از ظهر شنبه 20 اردیبهشت‌ماه در جنب پارک محله شیخ‌آباد برگزار شد.

سعید باقری ، معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما ، اظهار داشت: امروزه در میان پدیده‌های اجتماعی و فرهنگی، ورزش یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های اجتماعی به‌حساب می‌آید.

وی بابیان اینکه ورزش می‌تواند در بهبود کیفیت زندگی در تمام اقشار جامعه و تمامی سنین تأثیرگذار باشد، تأکید کرد: فعالیت‌های ورزشی باعث سلامت جسمی و روحی شهروندان می‌شود و ما به دنبال شهروند سالم، زندگی سالم و جامعه سالم هستیم.

باقری گفت : این سالن  در زمینی به مساحت 430 مترمربع و با همکاری شهرداری مبارکه، شرکت فولاد مبارکه و اداره ورزش و جوانان شهرستان احداث خواهد شد و امیدواریم که در کمترین زمان ممکن شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن باشیم.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: زمین این مجموعه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه تأمین و اعتبار موردنیاز برای احداث این سالن نیز با پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان از طریق شرکت فولاد مبارکه پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: هدف از احداث این مجموعه‌ها ، توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در شهر مبارکه و محلات و در راستای افزایش نشاط و سلامتی شهروندان علی‌الخصوص نوجوانان و جوانان است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه بر لزوم توسعه ورزش در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: توسعه فضاهای ورزشی و ورزش همگانی در دستور کار  مدیریت شهری قرار دارد.

وی  ضمن تأکید بر اینکه هزینه در حوزه ورزش و تربیت‌بدنی نوعی سرمایه‌گذاری است، گفت: سیاست مدیریت شهری در حوزه ورزش همگانی ، ایجاد و توسعه فضاهای مطلوب برای شهروندان است، به صورتی که بتوانند برحسب علایق خود به فعالیت ورزشی بپردازند.

سعید باقری ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری‌های سرکار خانم دکتر سعیدی نماینده محترم شهرستان جهت تأمین اعتبار موردنیاز و همچنین خیر گرامی که مبلغی را جهت هزینه ساخت این سالن ورزشی را تقبل نموده است گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری سایر نهادها و همچنین خیرین نسبت به ساخت و توسعه سالن‌های ورزشی در دیگر نقاط شهر و محلات اقدام نماییم .

شایان‌ذکر است طبق تفاهم‌نامه‌ای که فی‌مابین اداره کل ورزش و جوانان استان ، مجتمع فولاد مبارکه و شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به امضا رسیده است مقرر شد با تأمین اعتبار توسط شرکت فولاد مبارکه و وزارت ورزش و جوانان و تأمین زمین ،انتخاب پیمانکار و نظارت بر اجرا توسط شهرداری مبارکه این پروژه به انجام برسد .














 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top