امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21440
بروزرسانی: سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۵۷
تزریق نشاط به کالبد شهر مبارکه با فضاسازی شهری

هم‌زمان با آغاز سال نو نصب المان‌های گل و آذین‌بندی در نقاط مختلف شهر انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛سید محسن هاشمی شهردار مبارکه با اعلام این خبر اظهار كرد: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری در شرایط کنونی که نگرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه حاکم شده است، نصب تعدادی از المان گل در دستور کار این شهرداری  قرارگرفته است .

وی گفت : با توجه به گسترش ویروس کرونا، به جهت جلوگیری از تجمع و حضور شهروندان برای استفاده از المان‌ها (عکاسی و تماشا)، اکثر المان‌هایی که جنبه تعاملی بیشتری داشتند نصب نشدند و تنها تعداد المان گل به‌منظور زیباسازی منظر شهری و حفظ نشاط بصری اکران خواهد شد .

هاشمی  اضافه کرد: باوجود کمبود مواد ضدعفونی با تلاش مجموعه شهرداری نسبت به تهیه مواد اقدام و نسبت به ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر ازجمله وسایل بازی و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها، مبلمان شهری و با همکاری گروه‌های مردمی،موکب جهادی عشاق الحسین (ع) ،سپاه ناحیه مبارکه و شبکه بهداشت و درمان  اقدام کرده است و این برنامه‌ها تا زمان مقابله کامل با این بیماری همچنان ادامه خواهد داشت.

شهردار مبارکه با اعلام حمایت مسئولین و رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری در شرایط کنونی  خاطرنشان کرد: یک المان سفره هفت‌سین نیز در راستای تقدیر از کادر درمانی در بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) نصب خواهد شد .

مهندس هاشمی در خصوص وضعیت برگزاری برنامه‌های نوروزی شهرداری  بابیان اینکه در راستای کنترل  شیوع کرونا مردم در نوروز در خانه می‌مانند، گفت: شهرداری مبارکه هرساله برنامه‌های متنوعی  به مناسبت آغاز سال جدید داشت که تحت عنوان جشنواره نوبهار و نوروزگاه در سطح شهر اجرا می‌گردید.

وی بابیان اینکه امسال در پی شیوع کرونا و لزوم در خانه ماندن مردم برای قطع زنجیره انتقال بیماری، برنامه‌های «نوروزگاه و نوبهار » به تعویق افتاد است، افزود: ازآنجایی‌که مردم باید در خانه بمانند برنامه‌های شهرداری نیز در زمان مناسب‌تری اجرا خواهد شد .

هاشمی  اظهار امیدواری کرد: انشا الله در زمان مناسب و پس از رفع خطر این بیماری، به‌منظور شادی و نشاط شهروندان عزیز برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی از سوی شهرداری برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه از بستر فضای مجازی برای اجرای مسابقات استفاده‌ می‌شود، افزود: هماهنگی لازم با اداره آموزش‌وپرورش شهرستان برای برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دانش آموزان در بستر فضای مجازی فراهم‌شده است .

او با اشاره به این موضوع که کارکنان شهرداری این روزها در خط مقدم مقابل کرونا ویروس قرار دارند، تصریح کرد: ازآنجاکه تا زمان از بین رفتن این ویروس باید از هرگونه رفت‌وآمد غیرضروری در سطح شهر و ورود گردشگران جلوگیری به عمل آید از شهروندان خواهشمندیم که کارکنان شهرداری را با عدم حضور در سطح شهر یاری و همراهی کنند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top