امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21384
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۳

استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان با حضور مسئولین درسالن جلسات شهرداری مبارکه برگزار شد .

سعید باقری معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ستاد نوروزی،اذعان داشت: شهرستان مبارکه به عنوان یک مقصد گردشگری برای مسافران مورد نظر می باشد و در همین راستا شهرداری های شهرستان اقدامات لازم را برای آماده سازی شهرها ، برای شهروندان و همچنین ورود مسافران و میهمانان نوروزی را از ماه های گذشته بصورت جدی و با تلاش شبانه روزی شروع کرده اند.

وی  با بیان اینکه برنامه ریزی های خوبی برای خدمات رسانی و رفاه حال مسافران نوروزی توسط فرمانداری، اداره میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری های شهرستان صورت گرفته است، افزود: بهبود سیما و منظر شهری،کاشت گلهای فصلی، پاکیزگی و نظافت تمامی معابر و خیابان ها و محلات  ،رنگ آمیزی دیوار های شهری و جداول ،نصب المان،نورپردازی میادین، ایجاد ایستگاه اطلاع رسانی راهنمای مسافر، ایجاد کمپ اسکان دائم و موقت مسافران، ساخت و آماده سازی سرویسهای بهداشتی ، ساماندهی و رنگ آمیزی تابلوهای راهنمای شهری ، تهیه و توزیع نقشه راهنمای گردشگری و ... گوشه ای از خدمات شهرداری های شهرستان برای نوروز 99 می باشد.

باقری خاطرنشان کرد: به همت مجموعه شهرداری مبارکه چهار ایستگاه هدایت و راهنمایی مسافر در ورودی های اصلی شهر به مسافرین خدمات ارائه می دادند تا مسافرین بدون دغدغه ذهنی اوقات فراغت خود را سپری نمایند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری گفت: یکی از موارد مهم در دیدگاه عموم ، جلوه و نمود مدیریت شهری در خدمات و فعالیت های ویژه ایام نوروز و کیفیت میزبانی از مهمانان و گردشگران نوروزی می باشد که می تواند شاخص مهمی در  ارزیابی عملکرد شهرداری در اذهان عمومی و ناظران تلقی شود .

وی  با اشاره به‌ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و گردشگری برای نوروز 99  عنوان کرد :باوجود پتانسیل‌های قوی گردشگری ازجمله ارگ تاریخی نهچیر باید امسال نیز باید مانند سال‌های قبل برای شناساندن فرهنگ غنی شهرمان به مسافران نوروزی برنامه‌ریزی جامعی صورت پذیرد و همچنین در طراحی المان‌ها احیای فرهنگ‌ها ، سنت‌ها و حتی مشاغل قدیمی شهرمان باید موردتوجه قرار گیرد.

باقری بابیان اینکه فضاهای سبز و اماکن تفریحی برای استفاده همشهریان در این شهر ایجادشده، افزود: در نوروز ۹8 بیش از ۱70 هزار نفر از مجموعه پارک‌ها و فضاهای سبز شهر مبارکه استفاده کردند که بیشتر آن‌ها از شهرهای اطراف و مرکز استان بودند.

وی ضمن تقدیر از همراهی پرسنل شهرداری با برنامه‌های نوروزی گفت: در ایام نوروز و ایامی که همه مردم در حال دیدوبازدیدهای نوروزی و یا مسافرت هستند، کار پرسنل خدوم شهرداری تعطیل شدنی نیست، جا دارد همین‌جا از همه آنان و خانواده محترمشان در این زمینه تقدیر نمایم.

 

داود ایرانپور معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه نیز در این جلسه  بابیان اينكه شهرداری‌ها يكي از ارگان‌های مهم و فعال در ستاد ساماندهي و ارتقاء خدمات سفرها هستند، به آمادگي همه‌جانبه اين شهرداري براي استقبال از بهار و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته براي ارائه خدمات بهتر به مسافرين اشاره كرد

وي بر لزوم خدمات‌رسانی ويژه به مسافران نوروزي تأكيد كرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب و شايسته به مسافران نوروزي و جلوگيري از سردرگمي هم‌وطنان عزيزمان از اهميت بسياري برخوردار است و خاطره خوب و ماندگاري از سفرهاي اين ايام بر اذهان باقي خواهد گذاشت.
ایرانپور گفت: تمام توان مجموعه شهرداري مباركه در ايام نوروزي به كار بسته خواهد شد تا در نقاط مختلف شهر، امكانات لازم براي رفاه حال هم‌وطنان و مسافرين گرامي فراهم گردد.
وي گفت: مباركه به دلیل جاذبه‌های فراوان تاریخي و گردشگري يكي از شهرهاي مهم استان اصفهان در زمينه جذب مسافر می‌باشد و ما بايد با تلاش شبانه‌روزی شرايط لازم را براي پذيرايي از مهمانان نوروزي فراهم كنيم.

وي اضافه كرد: در ايام نوروز ستاد تسهيلات سفر شهرداري به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت به مسافران است و تدابير لازم براي استقبال از نوروز 1399 انديشيده شده است

گفتنی است در ادامه جلسه اعضای ستاد به ارائه نظرات و پیشنهاد‌ها خود برای برنامه‌های استقبال از بهار و اسکان مسافران نوروزی پرداختند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top