امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21380
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۱۳

مدیریت شهری مبارکه در پیامی از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد


 

شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی از عموم شهروندان برای شرکت و حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز در متن این پیام آمده است:

یک حماسه حضور دیگر رقم می خورد

امروز در شرایطی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یکی از حساس ترین برهه های تاریخی خود قرار گرفته و نبرد حق علیه باطل به سرنوشت سازترین دوران خود رسیده است، به دوم اسفند ماه و موعد حماسه آفرینی دیگری نزدیک می شویم در حالی که هنوز صلابت گام های ملت غیور و همیشه در صحنه ایران در مراسمات پرشکوه تشییع پیکر پاک سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در شهرهای مختلف و در پی آن برگزاری مراسم باشکوه یوم الله بیست و دوم بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در جای جای ایران اسلامی طنین انداز است.

این ملت بزرگ تاکنون در برهه ها و مقاطع مختلف و حساس انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه خود، دست رد به سینه دشمنان زده و همه فتنه گری ها را خاموش کرده و حالا در دوم اسفند ماه امسال در شرایطی پای صندوق های اخذ رای حاضر خواهد شد که هجمه دشمنان بیش از هر زمان نمود یافته است تا به زعم خود با فشار حداکثری آنها را از صحنه به در کنند که به مدد الهی با حضور حداکثری مردم، امید همه دشمنان باز هم ناامید خواهد شد.

بدین‌وسیله مدیریت شهری مبارکه به‌نوبه خود از تمامی شهروندان آگاه، فهیم و همیشه درصحنه دعوت می‌کند تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خلق کنند و عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

 

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان– رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top