امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21028
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۳۵

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت 17مردادماه روز خبرنگار


 

به نام او که به قلم قسم یاد کرد؛ چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

با درود بر ساحت مقدس قلم و اصحاب آن؛ 17 مرداد که به نام «روز خبرنگار» مزین شده است را به تمام خبرنگاران ایران اسلامی تبریک می‌گوییم و یاد و خاطره شهدای رسانه، از شهید حسن باقری تا شهید محمود صارمی را بزرگ و گرامی می‌داریم.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند. روز خبرنگار، فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ  فرهیختگانی است که در راه روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه، تلاش می کنند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند، این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنیم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده و از جهاندار جهان آفرین، زندگی سراسر عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران خواستاریم.

امید آنکه صاحبان قلم، با استعانت از درگاه الهی در پرتو پیروی از مقام عظمای ولایت و حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی بیش از پیش موفق بوده و نقش ارزنده خود را در این زمینه ایفا کنند. از ایزد متعال آرزو داریم، یاریمان کند تا در هر شرایطی مدافع ارزش‌های والای انسانی و خدمتگزار راستین شهروندان باشیم.

 

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان _رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

 

 

 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top