امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21022
بروزرسانی: پنج شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴
به همت کارکنان حوزه خدمات شهری انجام شد

گزارش خبری/ خط کشی ترافیکی بلوار شهید نیکبخت شهر مبارکه

خط کشی ترافیکی بلوار شهید نیکبخت شهر مبارکه

 

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه از خط کشی ترافیکی بلوار شهید نیکبخت خبر داد و گفت: انجام این کار توسط کارکنان واحد ترافیک خدمات شهری و با استفاده از تجهیزاتی که به تازگی خریداری شده ، اجرا گردید.

 امین اله تاکی درخشندگی خطوط معابر، استفاده از رنگ های استاندارد و قابل رویت بودن را مهم ترین ویژگی خط کشی های خیابان های سطح شهر دانست و افزود: توجه به خطوط راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حجم ترافیک، رعایت حقوق رانندگان و عابران پیاده و نیز رانندگی اصولی می شود، به همین دلیل خط کشی طولی خیابان ها و بزرگراه ها، خط کشی گذرگاه های عابر پیاده و نیز خط کشی سرعت گاه ها همواره در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی تعمیر و نگهداری معابر و خط کشی های دوره ای، شست و شوی سطح خیابانها و ایجاد بستر مناسب و زدودن چربی و گرد و غبار از آسفالت را از دیگر وظایف معاونت خدمات شهری شهرداری مبارکه بیان کرد و گفت: برای این منظور، یک دستگاه رنگ خریداری شد که اهدافی همچون خودکفایی شهرداری و کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه های شهرداری در خط کشی خیابان ها را محقق می نماید.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top