امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21021
بروزرسانی: پنج شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۰۸
معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه خبر داد

گزارش خبری/ تصمیم گیری برای آزادسازی مسیل های عبوری از شهر مبارکه

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه از تصمیم گیری در خصوص آزادسازی مسیل های عبوری از شهر مبارکه در راستا جلوگیری از بروز خسارت در زمان بارندگی و سیلاب های ورودی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مبارکه، امین اله تاکی که در بازدید مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری مبارکه ، اداره آب منطقه ای شهرستان و مشاورین استانی از املاک تصرف شده در حریم و مسیر مسیل های شهر مبارکه سخن می گفت، بر آزادسازی این حریم تاکید کرد و گفت: قانون گذار ایجاد هر نوع اعیانی و حفاری و دخل و تصرف در بستر رودخانه ها و انهار طبیعی و كانال های عمومی و مسیل ها و مرداب و بركه های طبیعی و همچنین در حریم قانونی سواحل دریاها و دریاچه ها اعم از طبیعی و یا مخزنی ممنوع كرده است، مگر اینكه وزارت نیرو اجازه احداث چنین بناهایی را صادر كند.

وی از آمادگی شهرداری برای مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را در حریم انهار و مسیل ها در چارچوب قوانین و مسئولیت های محوله خبر داد و افزود: در این بازدید مقرر شد  اخطارهای لازم جهت املاک تصرفی در حریم و مسیر مسیل ها توسط اداره آب منطقه ای شهرستان صادر و پس از هماهنگی با مقام قضائی آزادسازی و اصلاح مسیل ها در دستور کار قرار گیرد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top