امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20968
بروزرسانی: پنج شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ۰۷:۱۸

پیام تبریک به مناسبت روز قلم

باسمه‌تعالی

" ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ "

اهالی وادی قلم بی‌شک رسولان و پیغام‌آوران سعادت بشریت‌اند . فرهیختگانی که از رویش واژگانشان خواب جاودانگی یک ملت تعبیر می‌شود ؛ و از ترشحات قلمشان ؛ تقدیر بزرگی یک جامعه رقم می‌خورد .

قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان‌ها و بیان‌کننده تفکر، اندیشه و شخصیت صاحب آن است. قلم، زبان دوم انسان بوده و پیشرفت، پیروزی، آرامش، معرفت و شناخت، ریشه در قلم انسان دارد.

حضرت امام علی (ع) می‏‌فرماید: "اندیشه‏‌های دانشمندان، به بلندای قدرت قلم‌هایشان است" و بی‌شک تأثیر قلم از هر چیزی فراتر است که تاریخ بشریت گواه ماندگاری آن است.

روز قلم، بهانه‌ای است تا بار دیگر حرمت و مرحمت قلم را یادآوری کنیم و گام در پیش بگذاریم برای ادای احترام به نویسندگانی که در حوزه‌ها و موضوعات مختلف قلم در دست گرفته‌اند و عرصه فرهنگ را با اندیشه‌های الهی و انسانی تغذیه می‌کنند.

بدین سبب چهاردهم تیرماه را که یادآور منزلت و حرمت قلم است را خدمت اساتید فرهیخته اهل‌قلم، صاحبان اندیشه و تلاشگران بی‌ادعای جامعه فرهنگی و نویسندگان محترم که عمر خود را برای ارتقای فرهنگ و هنر این مرزوبوم در طبق اخلاص گذاشته‌اند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون این عزیزان را خواهانیم.

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده - رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top