امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20954
بروزرسانی: شنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۶:۴۱

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت هفته قوه قضائیه

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

هفتم تیرماه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون سید و شهید والامقام دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلابی ایشان است که خالصانه سعی و تلاش خود را در جهت اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند و پاداشی جز رسیدن به فیض شهادت در راه معبود برای ایشان ارزشمند نبود.
فرارسیدن هفتم تیرماه و هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم تا  سعی و تلاش خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالأخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت‌گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه‌که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چراکه حضرت باری‌تعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر.

توفیق خدمت در این نظام الهی موهبتی است که از سوی خداوند متعال به بندگان شایسته‌اش عطا گردیده و شایسته است تمامی کسانی که این لباس مقدس را به تن می‌کنند، با سعی و تلاشی فزاینده در جهت نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت و فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همت گمارند

تلاش گران عدالت‌گستر در قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که به‌حق با پیروی از سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) نسبت به پاسداشت و حراست از ارزش‌های والای اسلامی و انسانی همت می‌گمارند و با حساسیت و دقت نسبت به برقراری عدل و عدالت در جامعه ایران اسلامی اهتمام ویژه دارند.

مدیریت شهری مبارکه  نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تقدیر و تشکر از سعی و تلاش کارکنان خدوم قوه قضائیه به‌ویژه عزیزان دادگستری و دادستانی شهرستان مبارکه، توفیق تداوم خدمت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه باری‌تعالی مسئلت می‌نماید.

 

و من ا... التوفیق

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده - رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top