امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20946
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۰۷:۵۶

تقدیر از زحمات شهردار مبارکه در برگزاری کنکور97

تقدیر از زحمات شهردار مبارکه در برگزاری کنکور

فرماندار مبارکه و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مبارکه با اهدا  لوح سپاسی به شهرداری از زحمات شهردار مبارکه در برگزاری کنکور سراسری سال97 تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، این تقدیرنامه به امضای حمید عصارزادگان، فرماندار و رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان مبارکه و همچنین سعید باقری، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان رسیده و در متن آن آمده است:

  خدمت به‌نظام تعلیم و تربیت موهبتی است که خداوند متعال، آن را به بندگان خاص خود عنایت می‌فرماید و خادمین به امر تعلیم و تربیت را اجری بس عظیم وعده فرموده است چراکه دین مبین اسلام برای تعلیم و تربیت ارزشی وافر قائل است.

در ادامه پیام، تأکید شده است: همه مسلمانان، تحت هر عنوان به زمینه‌سازی و ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفایی علمی و معنوی جامعه اسلامی توصیه‌شده‌اند.

فرماندار و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مبارکه همچنین اظهار امیدواری کرده‌اند در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مزین به سال حمایت از رونق تولید نام‌گذاری شده، شهرداری همانند گذشته منشأ خیر و زمینه‌ساز شکوفایی سرمایه‌های ملی باشد و افزوده‌اند: بدین‌وسیله، از زحمات و تلاش‌های خالصانه شما در برگزاری کنکور سراسری سال 97 تقدیر و تشکر نموده و از خداوند سبحان، توفیق روزافزونتان را خواستاریم.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top