امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20813
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ۱۳:۰۹

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه

شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی، فرارسیدن اعیاد شعبانیه ، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و همچنین ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفتند.

 

متن پیام به این شرح است: 

بسمه تعالی

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام خجسته از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار و ودیعه گذاشت. یقیناً نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(س) به نام روز جانباز ، بنیان گذاری فرهیخته و تابناکی است که توانسته است با تاسی از آموزه های پر بار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

چه افتخاری والاتر از این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سيد الشهداء(ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان های اباعبدالله (ع) قامت برافراشته اند و جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، ابوالفضل العباس(ع)، جانفشان عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران بزرگوار با تاسی از امام سجاد(ع)، سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه پاسداران و جانبازان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان،فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز شهرستان مبارکه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت داریم.

 

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

                                                      سجاد خالوازده –رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top