امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20685
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۰۸

روایت روز اول/حضور فعال شهرداری مبارکه در نمایشگاه مدیریت شهری / بندرعباس/همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب

 همزمان با چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی همايش و نمايشگاه مديريت شهری و روستايی اول اسفندماه با حضور جمعی از شهرداران و كاركنان شهرداری ها و دهياران و معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری ها و دكتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستايی وزير كشور  و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و مهندس نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت کشور در بندرعباس گشايش يافت.

 در قسمت همايش اين رويداد چندين سخنرانی علمی از سوی استادان و صاحب نظران عرصه مديريت شهری در موضوعات شهرهوشمند، بازآفرينی شهری، وصول مطالبات شهردايها، قير و آسفالت ارايه و چند تجربه موفق شهرداريها هم برای حاضران بيان شد

 در بخش نمایشگاه این رویداد پروژه های موفق و فرصت های سرمایه گذاری شهرداری ها در موضوعات مختلف از جمله صنعت گردشگری ارايه گردید.

گفتنی است شهرداری مبارکه با 8 پروژه خاص و همچنین ارائه ظرفیت های گردشگری شهر مبارکه حضوری فعال وچشم گیر در نمایشگاه دارد .

انتقال تجربیات موفق شهرداریها و دهیاریها و اطلاع رسانی دستاوردهای موفق و ملی آنها و ارایه فرصت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کوچک سرمایه‌گذاری شهری در این نمایشگاه برای جذب سرمایه‌گذاران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top