امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20642
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ۰۸:۳۳

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا   ( اسرا -۸۱)

حق آمد و باطل نابود شد به‌درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است .

 

انقلاب اسلامي ايران ،تجلي شكوهمند حماسه‌ای است كه در 22 بهمن ، روز پيروزي حق بر باطل و روز رهايي ملت بزرگ ايران ، اسلام تولدي دوباره يافت و انديشه معنوي و پاكي كه از طريق انقلاب در قلب تاريخ رسوخ كرد.

22 بهمن 97 نیز صحنه‌ای برای تجلی شور و شعور ملت ولایتمدار و بیدار و مجاهدت‌های بی‌دریغ فرزندان غیور است ؛ چراکه توانستند باوجود طرح‌های خباثت آمیز اجانب و تحریم‌ها و محدودیت‌های بی‌شمار ، به قلههای رفیع علم و فناوری و پیشرفت‌های عظیم اقتصادی، سیاسی و نظامی دست یابند. بی‌شک این مهم، وظیفه ما را به‌عنوان وارثان این انقلاب شکوهمند بسیار سنگین کرده است و بر همه ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش‌ازپیش ارزش‌های نظام و انقلاب تلاش کنیم.

این ملت با بیرق پیروزی و عزت خود امروز سردمدار آزاداندیشی و آزادی‌خواهی در جهان است و انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای بی‌نظیر از یک حکومت مبتنی بر آموزه‌های دینی است که به‌خوبی توانسته ضمن پاسخ به نیازهای فطری انسان‌ها بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، الگویی برای سایر کشورها باشد.

این‌جانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به هم‌میهنان عزیز، از مردم ولایتمدار شهرستان مبارکه دعوت می‌کنیم تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و با نمایش وحدت و اتحاد ملی، دشمنان زبون انقلاب اسلامی را در طراحی و پیاده‌سازی توطئه‌های شوم اختلاف و تفرقه‌افکنی در بین جامعه ناکام و مأیوس کنند.

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top