امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20586
بروزرسانی: پنج شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۳۲

سومین جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری مبارکه برگزار شد

با نزدیک شدن به فصل بهار مدیریت شهری مبارکه اقدام به تشکیل ستاد زیباسازی و استقبال از بهار نمود . این ستاد متشکل از شهردار ، معاونت توسعه منابع و مدیریت ، معاونت خدمات شهری ، مدیرعامل سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری و مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری است .

سومین جلسه این ستاد پس از انتخاب اعضای کمیته‌های زیرمجموعه با دستور کار تصمیم‌گیری نهایی در خصوص انتخاب المان‌های نوروزی و فضاسازی شهری باهدف ایجاد نشاط شهروندی با حضور اعضای این ستاد برگزار شد .

مهندس هاشمی شهردار و رئیس ستاد استقبال از بهار  در این جلسه اظهار داشت: هم‌زمان با آغاز فصل بهار، شهرداری علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقدامات و پیش‌بینی‌های ویژه‌ای را برای تسهیل امور شهروندان انجام می‌دهد که این فعالیت‌ها در شهرداری در قالب ستاد استقبال از بهار از اواسط آذرماه آغازشده و در حوزه‌های مختلف فرهنگی ،خدمات شهری، فضای سبز و حوزه‌های عمرانی برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرارگرفته است.

شهردار مبارکه افزود: تشکیل ستاد استقبال از بهار بسیار مهم است چراکه طبق سنوات گذشته این ستاد باید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد چهره‌ای زیبا و دل‌نشین در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد. باید امسال برنامه‌هایی که برای شهروندان و مسافران نوروزی تهیه می‌شود جدید و متفاوت باشد و بتواند علاوه بر ایجاد شور و نشاط شهروندی، در توسعه گردشگری و جذب درآمدهای پایدار این شهر نیز مؤثر باشد. چهره شهر مبارکه در نوروز 98 باید برای شهروندان عزیز و مسافران متفاوت و زیباتر از سال های گذشته باشد.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات ستاد استقبال از بهار زیباسازی شهر و نصب المان نوروزی، آذین‌بندی شهر و ستاد اسکان مسافرین نوروزی است که در دستور کار ستاد قرارگرفته است و جلسه امروز باهدف انتخاب المان‌های نوروزی تشکیل‌شده است

هاشمی با اشاره به‌ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و گردشگری برای نوروز 98  عنوان کرد :باوجود پتانسیل‌های قوی گردشگری  ازجمله ارگ تاریخی نهچیر باید امسال نیز باید مانند سال‌های قبل برای شناساندن فرهنگ غنی شهرمان به مسافران نوروزی برنامه‌ریزی جامعی صورت پذیرد و همچنین در طراحی المان‌ها احیای فرهنگ‌ها ، سنت‌ها و حتی مشاغل قدیمی شهرمان باید موردتوجه قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از همراهی پرسنل شهرداری با برنامه‌های نوروزی گفت: در ایام نوروز و ایامی که همه مردم در حال دیدوبازدیدهای نوروزی و یا مسافرت هستند، کار پرسنل خدوم شهرداری تعطیل شدنی نیست، جا دارد همین‌جا از همه آنان و خانواده محترمشان در این زمینه تقدیر نمایم.

گفتنی است در ادامه جلسه اعضای ستاد به ارائه نظرات و پیشنهاد‌ها خود برای برنامه‌های استقبال از بهار 98 پرداختند و المان‌های نوروزی با اولویت‌های احیای فرهنگ‌ها ، سنت‌های قدیم شهر و ایجاد نشاط اجتماعی و با در نظر گرفتن قابلیت اجرا متناسب با توان داخلی نیروهای مدیریت شهری برای رعایت حداکثر صرفه‌جویی اقتصادی انتخاب گردید.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top