امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20445
بروزرسانی: چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۴۰

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز پزشک

باسمه تعالی

 روز پزشک به معنای حقیقی کلمه ، روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده کرده تا با اقتدار به پیشکسوتان نامدار خود ، گذشته افتخارآفرین علمی شان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند .

پزشکان ضامن سلامت جامعه بوده و به عنوان تامین کنندگان امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند. حرفه پزشکی حرفه ای مقدس است که با سوگند برای کمک به همنوعان و افراد دردمند آغاز می شود و پزشکان شریف کشورمان در طول دوران حرفه ای خود با رعایت اصول اخلاقی و شفقت و مهربانی به این سوگند پایبند بوده و به بهبود سلامت جسمی و روحی بیماران کمک می نمایند.

فرا رسیدن اول شهریور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک فرصت مناسبی است که تلاش‌های ارزنده پزشکان این مرز و بوم در آن مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.

اینجانبان این روز را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران و بالاخص پزشکان شهرستان مبارکه تبریک  و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی آنان را در ارائه خدمات شایسته به میهن اسلامی و جامعه بشری مسئلت می نماییم .

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top