امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 17175
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۰

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابریشم از پروژه های عمرانی شهرداری مبارکه


 

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابریشم از پروژه های عمرانی شهر مبارکه دیدن کردند

در این بازدید که با میزبانی گرم  شهرداری مبارکه صورت گرفت، شهردار مبارکه ضمن خوش آمد گویی به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابریشم ، به تشریح پروژه های عمرانی شهر مبارکه، نحوه خدمات به  شهروندان و تشریح وضعیت فضای سبز این شهرداری پرداخته و سپس با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابریشم از سطح شهر و پروژه باغ بانوان شهر مبارکه بازدید کردند.  

شهردار مبارکه ضمن خیرمقدم به شهردار شهر ابریشم و همراهان ایشان از سفر آنها به مبارکه تقدیر و اظهار امیدواری نمود در سایه این دیدارها بتوانیم از تجارب یکدیگر بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

محمد شرفا گفت: در سایه مدیریت موفق و راهنمایی های شورای اسلامی  شهر در دوره چهارم  ، این شهر به نمونه‌ای بارزی از مدیریت مدرن شهری تبدیل شده است.

وی افزود: یکی از مواردی که توسط شهرداری و شورای اسلامی دوره چهارم مبارکه مورد تأکید قرار گرفت، پیگیری تعامل با شهرهای همجوار در داخل و خارج استان بود.

شهردار مبارکه هدف از این بازدید را شناسایی ظرفیت ها در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به ویژه معرفی ظرفیت های مختلف مبارکه به شهرهای همجوار عنوان کرد.


وی با بیان اینکه مدیریت های شهری مختلف می توانند با کمک یکدیگر به حل مشکلات شهرها بپردازند تأکید کرد: تبادل تجربیات و اطلاعات بین شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها به ایجاد روندهای کاری بهتر در شهرداری در امر خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان کمک می کند و این مسئله کار ارزشمندی است.

شرفا گفت: با توجه به اهداف شهرداری و  شورای اسلامی شهر مبارکه  برای تعامل با شهرهای دیگر و استفاده از پتانسیل های موجود برای توسعه این شهرها به صورت متقابل؛ این بازدید و تعامل برای ما بسیار مهم و ارزنده است.

وی اظهار کرد: هر چه بتوان این تعاملات را گسترش داد، بیشتر می توانیم از تجارب یکدیگر در حوزه های مختلف استفاده کنیم.


شهردار مبارکه در ادامه سخنان خود، مهمترین سرمایه را برای شهرداری و شورای اسلامی شهر اعتماد مردم دانست و اظهارداشت: از بین بردن فاصله ها بین مردم و شهرداری ها باید نهادینه شود زیرا که سرمایه ای بزرگتر از اعتماد مردم برای ما وجود ندارد.


 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top