امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 16907
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۱:۵۷

به مناسبت نهم اردیبهشت و روز شوراها؛ آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهرمبارکه برگزار شد


 

آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه بمناسبت نهم اردیبهشت و روز ملی شوراها با حضور شهردار مبارکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، مهندس محمد شرفا شهردار مبارکه در این مراسم با گرامیداشت روز شوراها به اهمیت نقش شورا در پیشرفت، توسعه ، عمران و آبادانی شهرها اشاره کرد و گفت: نظام مقدم اسلامی از ابتدا با آرای مردم بنا نهاده شده است و مردم نقش اصلی را با حفظ هویت در تمام اصول قانون اساسی برعهده دارند.
وی گفت: تمامی نمایندگان مجالس مهم کشور همانند مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای شهر و روستا با انتخاب توسط مردم و رای مستقیم آنها برگزیده می شوند.
شرفا افزود:شوراها یکی از ارکان اصلی مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی بعنوان محور عدالت گستری در جامعه محسوب می شوند و برای خدمت هر چه بهتر به مردم و حل مشکلات جامعه در قانون اساسی کشورمان عنوان شده است.
وی گفت:نهاد شوراها برگرفته از آیات قرآن کریم است و ریشه در آموزه های دینی ما دارد و نشان دهنده مردم سالاری دینی است.
وی وجود شوراها را مایه خیر و برکت برای نظام،دولت و مردم دانست و گفت:شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع عملکرد مفید و قابل قبولی دارند و عموما در جهت پیشرفت شهرها و روستاها تلاش می کنند.
مهندس شرفا در این مراسم ضمن تبریک روز شوراها  به اعضای محترم شورای اسلامی شهر از زحمات شبانه روزی آنها در عرصه عمران ،آبادانی شهر و خدمت رسانی به مردم شهر مبارکه تقدیر نمود.
شهردار مبارکه در پایان از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف از پیش تدوین شده قدردانی و تشکر کرد.









 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top